העתקת שלוחות במערכת ( לא למערכות אחרות)
-
יש לכם מערכת שאתם צריכים שלוחות מוכפלות???
אז הנה הסבר: נכנסים למערכת למערכת החדשהכאןנכנסים ל:

ותופסים את השלוחה שאתם רוצים להעתיק כאן:
תופסים כפתור אחד ואחרי שאתם לוחצים אז יש לך בצד את זה:
לוחצים על העתק (מסומן בצהוב) ואז אתה נכנס לאיזה שלוחה ואז האתר עושה לך את זה:
אתם לוחץ על המסומן בצהוב
ואז אתם משנים את שם השלוחה למספר אחר למשל במערכת יש את השלוחות 1 2 3 4 5 ואתם העתקתם את 1 אתם מחליפים את השם ל6 אחרי שאתה מדביק את זה בתוך שלוחה אחרת למשל 2 ואחרי שהחלפת את זה ל6 אתה עוד פעם מהעתיק ואתה מדביק בשלוחה הראשיתלכול שאלה ניתן לפנות למייל:haua6430@gmail.com
ותנו גם
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים ב-
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-ניהול ב-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות