הפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת
-
שלום רב,
אני מעוניין להפנות ממערכת אחת לשניה רק לשלוחה מסויימת.
ע"פ ההגדרות כאן מוצע להשתמש ברעיון של הפנייה לפי מספר מחייג ומחויג עם הסתייגות שבמערכת המקבלת צריך לעשות שכל מה שמגיע לשם יופנה לשלוחה המבוקשת גם מי שמחייג ישירות. (יש פתרון שלא ישִׂים לי כרגע).
לא מוצע שם הפתרון להשתמש גם לפי מספר מחייג.
בהמשך ההסברים על המודול יש התייחסות לזיהוי המספר שממנו מתקשרים, וישנה הגדרה שניתן שהזיהוי יהיה המספר של המערכת ולא המספר של המאזין.
מה שנותן לי את האופציה להשתמש גם לפי מספר מחויגהתקלה היא שבפועל המספר המזוהה במערכת המקבלת היא של מספר המאזין ולא של המערכת
מי יודע מה לא הגדרתי נכון?type=routing_yemot title= routing_yemot_number=033012345 routing_your_id=did
-
@shz המספר השני הוגדר ע"י שרות הלקוחות כמספר מישני של המערכת?
-
@מוטלה
לא ביקשתי לעבוד ע"י מספר משני
רק שישלח זיהוי של המערכת ולא של המאזין -
@shz תמחק את שורה 4.
-
@רבי-יצחק
עכשיו וודאי שהזיהוי הוא של המאזין
אני מעוניין שהשיחה תצא עם זיהוי של המערכת המפנה -
@shz שתראה במסך המחשב את המספר של המערכת? אין אפשרות, הוא רק רושם לך בצד "מועבר".
-
@רבי-יצחק
זיהוי השיחה יוצאת
להלן האפשרויות:routing_your_id=add01 routing_your_id=no01 routing_your_id=did
ברירת מחדל: add01 - זיהוי של היוזם עם תוספת 01
no01 - זיהוי רגיל של היוזם ללא תוספות
did - משדר מספר מערכת ולא מספר של הלקוחזה ציטוט מאזור התעשייה
ואני רוצה שישדר מספר מערכת -
@shz את ההגדרה הרביעית הכנסת ממודול אחר, זה לא עובד במודול הזה,
לכאורה האפשרות היחידה לפי מה שראיתי זה עם מספר נוסף של המערכת... -
@shz זה לא קשור לניתוב למערכת אחרת של ימות אלא למספר טלפון אישי של מישהו (כלומר בעלות יחידות)
-
@dudu אמר בהפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת:
@shz את ההגדרה הרביעית הכנסת ממודול אחר, זה לא עובד במודול הזה,
לכאורה האפשרות היחידה לפי מה שראיתי זה עם מספר נוסף של המערכת...חוץ מזה, למערכת שלי יש 2 מספרים 'מובנה', ולגבי הפנייה לפי מספר מחויג אין אצלי שום הבדל לאיזה מהמספרים מחייגים, אם אני עושה הפנייה שמי שיחייג מספר א יעבור למקום אחר אז גם מי שמחייג מספר ב עובר, לכן אני תמיד מגדיר לפי מספר מחייג ומחויג
-
@shz אמר בהפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת:
חוץ מזה, למערכת שלי יש 2 מספרים 'מובנה', ולגבי הפנייה לפי מספר מחויג אין אצלי שום הבדל לאיזה מהמספרים מחייגים, אם אני עושה הפנייה שמי שיחייג מספר א יעבור למקום אחר אז גם מי שמחייג מספר ב עובר, לכן אני תמיד מגדיר לפי מספר מחייג ומחויג
זה מאד מוזר, אבל אם ככה אולי תקנה מס' שלישי בשביל זה...
-
@dudu
למה אי אפשר (או אולי איך אפשר) לעשות ניתוב למיקום מסויים במערכת אחרת? -
@shz תשאל את ימות המשיח,
אולי אם הייתי מתכנת שלהם הייתי עושה לך את זה -
@dudu אמר בהפנייה למערכת אחרת בימות המשיח לשלוחה מסוימת:
@shz זה לא קשור לניתוב למערכת אחרת של ימות אלא למספר טלפון אישי של מישהו (כלומר בעלות יחידות)
מנין אתה לוקח את זה?
-
@shz בדיוק מאיפה שאתה תסתכל מה כתוב בכותרת, יש בנושא הזה כמה מודולים של ניתובים ביחד (באמת קצת מבלבל)
-
@dudu
אז תעיין שוב ותראה שהציטוט שלי הוא מלפני ההסבר על המודול השני
יש הסבר על מודול העברה למערכת אחרת, ואותו הדבר למערכת אחרת לפי זמנים, גם דוגמא למעבר ל ip.
בסוף יש את הציטוט שהבאתי
ואח"כ יש הגדרת זיהוי מיוחד במודוליםrouting
וrouting_time
-
@shz לא יודע איך ראית את זה,
אבל כל מה שכתוב על ניתוב למערכת אחרת זה רק זה:ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח:
type=routing_yemot routing_yemot_number=0773137770
;באם רוצים לנעול ולשים בקשת סיסמה בכניסה לתיקיה ניתן להכניס ערך זה.
password=1234
; להשמיע את קובץ M0000 רק פעם אחת בכל תיקיה בכל פעם שמתקשר למערכת
say_first_one_time=yes
הודעות
M0000 - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלג
חסימת אפשרות ההעברה למערכת שלך:
באם ברצונך שמודול routing_yemot ניתוב פנימי בין המערכות - לא יוכל לעבוד במערכות אחרות שיוכלו להגיע למערכת שלך כניתוב פנימי
יש צורך להגדיר במערכת בתיקיה ראשית בקובץ ivr.ini את ההגדרה (שימו לב, לא בקובץ ext.ini הנמצא בתוך השלוחה).
routing_from_yemot=no
זה גורם שלא יוכלו להפנות שיחות למערכת שלך ממערכות אחרות באמצעות ניתוב פנימי.
הפניה לתוך שלוחה מסוימת במערכת אחרת
(שימו לב! המערכת שאליה מפנים צריכה להיות בניהולכם!)
במערכת שממנה אתם מפנים תגדירו (בשלוחה שתבחרו להפנות ממנו)
type=routing_yemot routing_yemot_number=079512345
לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים
ובמערכת שאליה אתם מפנים - תגדירו בשלוחה הראשית - בקובץ ההגדרות (ext.ini)
check_did_and_go_to_folder=yes
(שזה "זיהוי לפי מספר מחויג")
ובנוסף להכניס (במערכת שאליה אתם מפנים) - קובץ בשם
Did_Go_To.ini
ובו לכתוב
079512345=/4
(לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים)
זה יפנה לשלוחה 4
שימו לב! אם המערכת משמשת אתכם לעוד דברים
אז אתם תצטרכו שתי מספרים למערכת
כי מעכשיו - כל מי שיתקשר למערכת דרך המספר 079512345 (לצור העניין) יעבור לשלוחה 4
ניתן לרכוש מספר נוסף דרך שירות הלקוחות
ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)
type=routing_yemot routing_time=yes routing_time_1=077136000.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun routing_time_2=0799234770.*.*.1-20.jun routing_time_3=0773137770
להגדרות והסבר על הזמנים והגדרתם ניתן להסתכל ממודול routing_time, זה בדיוק אותו דבר
רק שיעבוד רק על מספרים נייחים של מערכות בימות המשיח בלבד, וללא חיוב ביחידות.
ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר
routing_record=no
ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום.