שימוש בחדר ועידה כמענה אנושי
-
עיי' מש"כ כאן - @שמואל-כהן
יש בזה הרבה חסרונות שאם לא תסגור את השלוחה לפי שעות תגלה אחרי שעה 23 שיחות שלא נענו..
סתם כך אני החלפתי את הצינתוק הופעל בהצלחה למוזיקה באורך דקה וחצי, כדי שלא כל רגע ישלח צינתוק, אני עשיתי את זה ובהתחלה נהנתי עד שנמאס להשתגע בזה..
תעשו לפי בחירתכם.. -
@סבא-המלך אמר בשימוש בחדר ועידה כמענה אנושי:
עיי' מש"כ כאן - @שמואל-כהן
יש בזה הרבה חסרונות שאם לא תסגור את השלוחה לפי שעות תגלה אחרי שעה 23 שיחות שלא נענו..
סתם כך אני החלפתי את הצינתוק הופעל בהצלחה למוזיקה באורך דקה וחצי, כדי שלא כל רגע ישלח צינתוק, אני עשיתי את זה ובהתחלה נהנתי עד שנמאס להשתגע בזה..
תעשו לפי בחירתכם..להזכירך אתה הצעת את זה כאן
-
@איש-יהודי-טוב
צודק......
זה היה לפני שזה חפר לי,
תאר לעצמך שאני באמצע ארוחת צהריים ומשהו נכנס שם ואין לי אפשרות לנתק לו בפרצוף!!!!
סתם גם מה שתעשה זה שקוף עשיתי את זה מקצועי ביותר ובכל זאת כולם זיהו שזה חדר ועידה
גם השמע בחדר ועידה הרבה פחות טוב משיחה רגילה.... -
@סבא-המלך אמר בשימוש בחדר ועידה כמענה אנושי:
@איש-יהודי-טוב
צודק......
זה היה לפני שזה חפר לי,
תאר לעצמך שאני באמצע ארוחת צהריים ומשהו נכנס שם ואין לי אפשרות לנתק לו בפרצוף!!!!
סתם גם מה שתעשה זה שקוף עשיתי את זה מקצועי ביותר ובכל זאת כולם זיהו שזה חדר ועידה
גם השמע בחדר ועידה הרבה פחות טוב משיחה רגילה....אני עושה פשוט בסיום שרות הלקוחות סיסמה לשלוחה
-
@איש-יהודי-טוב
הוצאת את כל המיץ........
אני עשיתי את זה עם הודעות רשמיות מכובדות אז מה זה לדרוש סיסמא...
אולי צריך פיתוח לסגור ולפתוח שלוחות דרך הטלפון, ואז נחליף את ההודעות מערכת. -
@סבא-המלך אמר בשימוש בחדר ועידה כמענה אנושי:
@איש-יהודי-טוב
הוצאת את כל המיץ........
אני עשיתי את זה עם הודעות רשמיות מכובדות אז מה זה לדרוש סיסמא...
אולי צריך פיתוח לסגור ולפתוח שלוחות דרך הטלפון, ואז נחליף את ההודעות מערכת.חחח
מה אני שואל אותם? -
אני טיפוס פוזאיסט פשוט........
-
דווקא אפשר לעשות את זה אבל זה קצת מסובך וזה לא עובד בקידומו 0799 לא יודע למה
-
@avrhco את מה לעשות???
את החדר ועידה אני עשיתי במספר 0799!! -
@סבא-המלך אני עשיתי את זה ב 077313
וזה עבד ועשיתי ב:10 מיספרים 0799 וזה לא עבד -
@avrhco אני יכול למסור לך את שלי, צור איתי קשר במייל.
מערכת מוכנה בטירוף למענה אנושי ע"י חדר ועידה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות