ApiCallId זהה גם במעבר בין מערכות
-
חשבתי ש-ApiCallId נשאר זהה לכל שיחה גם במעבר בין מערכות - והתבדיתי...
מתברר כי אותה שיחה, ברגע שהיא עוברת למערכת אחרת היא מקבלת זיהוי שונה.
יש אפשרות להגדיר גם מזהה קבוע כדי לזהות שיחה שהגיעה ממערכת אחרת ? -
@הקול-הירושלמי עיין כאן
לא יודע אם זה גם לApiCallId שאני לא יודע בכלל מה זה -
@מתעניין אמר בApiCallId זהה גם במעבר בין מערכות:
@הקול-הירושלמי עיין כאן
לא יודע אם זה גם לApiCallId שאני לא יודע בכלל מה זהתודה על ההקשעה והמאמץ בכתיבת התגובה והוספת הקישור !
ולגופו של ענין, שם מדובר בכניסה עם הזדהות לפי מספר טלפון / תעודת זהות / קוד אישי
והרעיון הוא שגם במעבר למערכת אחרת, באותה שיחה אפשר להשתמש בהזדהות שהתקבלה במערכת הראשונה.
במקרה שלי מדובר בקוד שיחה המורכב מ-40 מספרים ואותיות באנגלית המייצגים את קוד השיחה בשרתים של ימות המשיח, וברגע שאתה עובר ממערכת למערכת השיחה מקבלת קוד זיהוי חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות