מערכת למידה מרחוק מבית "רישומון - להתקשר חכם" באמצעות הפלטפורמה של ימות המשיח פתרונות תקשורת



  • ב"ה

    מערכת למידה מרחוק מבית "רישומון - להתקשר חכם" באמצעות הפלטפורמה של ימות המשיח פתרונות תקשורת

    נסקור כאן בקצרה מה יש לנו להציע, ולמה חשוב שתשתמשו במערכות הלמידה מרחוק של רישומון.
    מערכות למידה מרחוק מבית רישומון הן מערכות טלפוניות של ימות המשיח, שמשולבים בהם פיתוחים ייחודים מבית "רישומון", מה שיוצר שילוב מנצח של "להתקשר חכם" אך 'פשוט וקל'.

    אבל רגע, מה יש בקווים?

    • שיעורים
    • שידורים חיים – חדרי ועידה
    • מבחנים
    • מטלות ומבצעים
    • הקלטות מהתלמיד למורה
    • עדכונים
    • הצהרת בריאות (אופציונאלי – בתשלום נוסף).

    השלוחות הנ"ל מפוצלות ומיועדות הן לתכנים משותפים לכלל תלמידי התלמוד תורה, והן ובעיקר לפי כיתות.

    מה יש במערכות אלו יותר ממערכת פשוטה בימות המשיח?

    אנו מספקים לכם את כל צרכי התלמוד תורה/בית ספר/ישיבה/סמינר, ומעבר לכך! וכל זאת בקלות ובפשטות.

    • אתם לא צריכים להתעסק בליצור את כל השלוחות ותתי השלוחות לא עבור הניהול ולא עבור התלמידים, אלא הם נוצרים עבורכם לבד, בקלות ובפשטות.
    • ממשק ניהול קל לתפעול של טבלת התלמדים והכיתות, קודי הגישה, שיגור הודעות ועוד.
    • ממשקי דוחות מסודרים של השתתפות במבחנים ומטלות ומבצעים, האזנה לקבצים ושידורים חיים, שיגור הודעות וצינתוקים ועוד.
    • ניהול רשימת התלמידים באמצעות ייבוא ועריכה אונליין בקלות.
    • שמירת פרטיות - לכל תלמיד יש גישה אך ורק לכיתתו או לתכנים המשותפים לכלל התלמידים, אין אפשרות לטייל בין הכיתות.
      וכן המורים ואנשי הצוות יכולים לנהל רק את הכיתה שלהם ללא התערבות בנעשה בכיתות אחרות.
    • שיגור הודעות וצינתוקים עבור עדכונים בקלות ובפשטות, לכלל התלמידים או לכיתות מסויימות בלבד, דרך הניהול הטלפוני או דרך הממשק האינטרנטי, עם דוחות מופרטים על האזנה להודעה.
    • ייבוא רשימות התלמידים והכיתות וקודי הגישה, מתוך טבלת אקסל, בקלות ובפשטות.
    • לאנשי הצוות/המורים יש גישה לניהול המאפשרת להם להפעיל שידורים ולהקליט שיעורים והודעות וצינתוקים ותפריטים בקלות ובפשטות.
    • שליטה בהגדרות כלליות בקו באמצעות ממשק הניהול.
    • הצהרת בריאות אוטומטית בטלפון (אופציונאלי – בתשלום נוסף).
    • כלי עזר מיוחדים (בפרט למבינים ומתמצאים בימות המשיח) המאפשרים ליצור ולהתקין שלוחות בקו, הפניות והקלטות למיקומים שונים ועוד.
    • שירות לקוחות, וליווי התמיכה בתהליך הקמת הקו.
    • אין הגבלה על כמות הכיתות והמקבילים.
    • אין הגבלה על מספר התלמידים.
    • המספרים פתוחים לקומה הכשרה.
    • הדרכה מפורטת על תפעול המערכת

    בין אם יש לכם כבר מערכת למידה מרחוק והניכם מעוניינים לשדרג אותו, ווודאי אם עדיין אין לכם, למה אתם מחכים? צרו בהקדם קשר והזמינו עוד היום מערכת למידה חכמה ומשוכללת.

    רישומון - להתקשר חכם – פשוט וקל
    לפרטים והזמנות ניתן ליצור קשר במייל [email protected]
    או בטלפון 03-306-2000 (באין מענה ניתן להשאיר הודעה)

    בברכת והסירותי מחלה מקרבך, שנוכל לשבת וללמוד בלמידה מקרוב בבתי החינוך



  • הקווים בעלות דמי הקמה ועלות חודשית



  • ראשית כמה מילים על הודעות וצינתוקים:
    נדגיש שכדאי מאוד להשקיע בטבלת התלמידים והכיתות בממשק רישומון ולהיצמד רק אליהם כי זה ייתן לכם שליטה וגישה נוחה לשיגור הודעות וצינתוקים.
    ולכן חשוב לעדכן בטבלת הכיתות במערכת גם את מספרי הטלפון של המלמד/ים כי צינתוק לתלמידי כיתה נשלח גם למורי הכיתה, וכן צינתוקים לאנשי הצוות מבוצע על פי עמודות הטלפונים בטבלת הכיתות.
    אז מה יש לנו? יש אפשרות לשגר גם הודעות וגם צינתוקים גם דרך הטלפון וגם דרך ממשק הניהול, ניתן לשגר רק לכיתה/כיתות ולחילופין לכל הכיתות יחד.
    כל ההבדל בין הודעה לצינתוק הינו רק לגבי השיחה מחוייגת מהמערכת למספרי הטלפון של ההורים/התלמידים, האם המערכת תתקשר (צלצול ארוך/מספר נסיונות חיוג) ותשמיע להורים את ההודעה או שיהיה צלצול אחד קצר שלא ניתן לענות לו אלא צריך לחזור למערכת ולשמוע את ההודעה.
    וכמובן ששיגור הודעה הינו בעלות יחידות שיש לרכוש אותן דרך שירות הלקוחות, ומשא"כ צינתוק שבשלב זה הוא בחינם.
    ולכן בשיגור צינתוק ניתן לשגר צינתוק ללא הקלטת הודעה כלל, אך בשיגור הודעה חובה להקליט/להעלות קובץ של ההודעה.
    מעבר לכך פיתחנו אפשרויות נוספות שעובדות גם בשיגור צינתוק וגם בהודעה, והן:
    א. בעת שיגור הודעה/צינתוק ניתן לבחור (הן באמצעות הניהול הטלפוני והן באתר) שההודעה תשוכפל גם לתיקיה בשלוחה, שזה אומר: אם ההודעה נשלחה לכלל התלמידים, זה ישוכפל לשלוחה (אחד) בשלוחה הראשית, ואם ההודעה הייתה לכיתה/ות מסויימת/ות היא תשוכפל לתיקיה כבחירתם בתוך הכיתה, ואז רק תלמידי הכיתה יוכלו לשמוע אותה לאחר ההתחברות.
    והיות וכל כיתה עשה לעצמה סדר אחר איזה שלוחה מיועדת לעדכונים, לכן ניתן לבחור לאיזה שלוחה בתוך הכיתה ההודעה תשוכפל.
    ב. חידוש ופיתוח מיוחד במינו, ניתן להגדיר שההודעה ששלחתם או שהקלטתם תושמע מיד בכניסה לקו, ורק פעם אחת, ורק לטלפונים שאליהם שלחתם את הצינתוק.
    ונסביר: שלחתם צינתוק, ההורה/תלמיד חוזר לקו, ואינו יודע בגלל מה הצינתוק, האם יש הודעה בשלוחה הראשית או של הבן שבכיתה ג או של הבן בכיתה ח, לכן חשוב שמיד כשהוא חוזר למספר הוא ישמע את ההודעה שנשלחה כעת, ומצד שני אנו לא רוצים לשנות לקבוע את הפתיח של הקו, ולכן ההודעה מושמעת חד פעמי רק פעם אחת, ורק לטלפון שאליו זה שוגר. אך עדיין אנו נתקלים בתופעה ששלחתם הודעה שרלוונטית רק להיום וכדומה, ומה יקרה אם הוא לא חזר היום למערכת, אך התקשר לאחר יומיים, ושומע הודעה שכבר לא רלוונטית? לכן הגדרנו שניתן לבחור בין 0-99 דקות שבו אם הוא יחזור למספר הוא ישמע את ההודעה.
    פיצ'ר נוסף, והוא שהכל מתועד ותוכלו לעקוב בממשק הדוחות על כל הודעה ששיגרתם מי וכמה חזרו למערכת ושמעו את ההודעה או שהתקשרו לאחר שזה כבר לא היה תקף וכו'.
    וכעת נסביר איך משגרים הודעה:
    אופציה א. דרך הטלפון: כל מלמד יכול באמצעות קוד הניהול של הכיתה להכנס בשלוחת הניהול בשלוחה 6 ולבחור בשיגור הודעה או צינתוק, אח"כ יועבר להקלטה ההודעה, ולאחר מכן להגדיר אם ברצונו שההודעה תשוכפל למיקום מסויים במערכת, וכן לכמה דקות להשים את ההודעה בתפריט הראשי.
    לחילופין, ניתן לשגר הודעה לכלל התלמידים על ידי קוד הניהול הטלפוני הכללי, התהליך אותו דבר, שמקליטים את ההקלטה ומגדירים האם ולאן תשוכפל ומשך זמן בתפריט הראשי.
    אופציה ב. דרך האתר, נכנסים לקישור שיגור צינתוק/הודעה לתלמידים ובוחרים למי לשלוח את ההודעה, לכלל התלמידים או ניתן לבחור מספר כיתות שיקבלו את ההודעה, ובוחרים בסוג הקמפיין, הודעה או צינתוק, ומעלים את הקובץ לשיגור, וניתן לבחור לאם זה ישוכפל (באם אתם משגרים למספר כיתות אך לא לכלל התלמידים, זה ישכופל לכל כיתה בשלוחה המבוקשת), וכן ניתן לבחור את מספר הדקות שההודעה תושמע בתפריט הראשי, ולוחצים על שיגור.
    כמה פשוט ככה קל.
    נזכיר שבשיגור הודעה לתלמידי כיתה/ות גם המורים של הכיתה (על פי המספרים המופיעים בטבלת כיתות) יקבלו את ההודעה, ובשיגור לכל התלמידים כל המורים יקבלו.
    נקודה נוספת על הצינתוקים, בשלוחת הניהול קיים גם כן חדר מלמדים שהוא כעין וואצפון פנימי לצוות, הוספנו אפשרות לבחור לאחר הקלטת הודעה לצוות האם לשגר כעת צינתוק לשאר הצוות על כך שיש הודעה חדשה בחדר הצוות. (לחילופין ניתן לבחור שההקלטה תישמר ללא שיגור צינתוק).
    עוד מילה על הצינתוקים, מה קורה באם טבלת התלמידים שלכם היא ללא מספרי הטלפון ואתם רוצים שהתלמידים יוכלו בעצמם להוסיף את המספר שלהם? בשביל זה יצרנו שלוחה של הוספת והסרת טלפון מהרשימה.
    זה בנוי כך, ראשית יש להגדיר שלוחה כזו במערכת על ידי מתקין השלוחות האוטומטי במיקום המבוקש.
    בשלוחה יש תפריט להוספת מספר או הסרת מספר, בהוספת מספר ראשית המערכת תדרוש הזדהות וחיבור של התלמיד, לאחר מכן המערכת מאפשרת להוסיף את המספר שחייג כעת למערכת, לתלמיד זה. (באם קיימים כבר 3 מספרי טלפון ניתן להקיש מספר טלפון להסרה, ובמידה וזה אכן היה בטבלה המערכת תחליף אותו למספר המחייג).
    בשלוחת הסרת מספר זה לא מוחק את המספר מטבלת התלמידים, אלא ניתן לבחור האם לחסום קבלת צינתוקים או הודעות או שניהם, או ביטול החסימה.
    עוד מילה, באמצעות ממשק הניהול תחת לשונית הגדרות יש לכם שליטה האם לאפשר שיגור הודעות או צינתוקים באמצעות הטלפון, או לא לאפשר, או לאפשר רק עבור הניהול הראשי ולא למלמדים.
    וכן תוכלו להגדיר שם לאיזה עמודות יבוצע השיגור, לכל העמודות או רק לחלקן.
    ומילה אחרונה, יש לכם בממשק תחת לשונית רשימת קמפיינים ששוגרו דוח מפורט של כל הקמפיינים שנשלחו דרך הטלפון או הממשק, שם ניתן לצפות בפרטי השליחה, דוח מימות המשיח על הצלחת הקמפיין ודוח איזה טלפונים חזרו למערכת ושמעו את ההודעה.



  • @חוקר אמר במערכת למידה מרחוק מבית "רישומון - להתקשר חכם" באמצעות הפלטפורמה של ימות המשיח פתרונות תקשורת:

    ראשית כמה מילים על הודעות וצינתוקים:

    הפוסט הזה הוא מתוך ציטוט שנשלח ללקוחות הפעילים במערכות הלמידה של רישומון.



  • עזרים נוספים וחשובים
    יעילים לכולם, ובפרט למי שמתמצא היטב במערכות של ימות המשיח.

    1. גנרטור שלוחות: באם אתם רוצים להוסיף למערכת מספר שלוחות יחד, כגון תפריט הכולל שלוחות ותתי תפריטים וכו', מעתה במקום להכנס לאתר הניהול של ימות המשיח ולהוסיץ וליצור ולהגדיר כל שלוחה בנפרד, אתם יכולים פשוט ליצור אקסל עם השלוחות המבוקשות וליצור את כולם בבת אחת בלחיצת כפתור.
      להוראות מפורטות היכנסו בממשק הניהול לגנרטור השלוחות.
    2. אם אתם רוצים לתת גישה ישירה לשלוחה מסויימת, כגון למרצה שאמור להפעיל שידור חי, או סתם שלוחות ניהול והגדרות שבניתם לעצמכם כהבנתכם, מעתה ניתן להגדיר חד פעמי שלוחת הפניה באמצעות מתקין השלוחות ששם ניתן להקיש כל קוד גישה שתגדירו, והמערכת תפנה אותו ישירות לשלוחה המבוקשת.
      להגדרת הגישה יש להכנס בממשק להפניות לשלוחות על פי קוד.
    3. אותו הדבר כאשר ברצונכם להגדיר שלוחה שתקליט ישירות למיקום מסויים במערכת או אפילו קובץ מסויים במערכת (גם הודעות מערכת וכדומה), מעתה במקום ליצור שלוחה מיוחדת לזה, ניתן להגדיר קוד גישה שישמש להקלטה ישירה.
      להגדרת הגישה יש להכנס בממשק להקלטות לשלוחות על פי קוד.
      לדוגמה, באם תרצו לתת למרצה שאמור להקליט הקלטה לשלוחה מסויימת, אתם מגדירים קוד גישה להקלטה למיקום המבוקש, ונותנים אותו למרצה ואומרים לו פשוט מאוד להכנס לשלוחת ההפניות שאתה הגדרתם כנ"ל, ואז להקיש את הקוד, וזהו.
      רק נציין שאם מדובר במשהו רגיש, תוכלו להגדיר שמלבד קוד הגישה יש להקיש גם סיסמת גישה.
      וכן נציין שבאם הגדרתם קוד זהה בטבלת ההפניות ובטבלת ההקלטות, המערכת תתייחס לקוד כמופיע בטבלת ההפניות.

התחבר כדי לפרסם תגובה