איך מאפסים ניקוד במערכת לכל המשתמשים?
-
@שמעון-הרמן תיקיה בשם Points
-
האם אח"כ זה יתחיל לספור ניקוד מחדש?
-
@שמעון-הרמן כן
-
תודה רבה!!
-
@שמעון-הרמן אמר באיך מאפסים ניקוד במערכת לכל המשתמשים?:
איפה הוא נמצא
לא ראיתי ששאלת פעם הבאה תתייג וזה יקפוץ אצלי כלומר @אור-האורות אבל בכל אופן @רבי-יצחק כבר עזר לך וא''כ אתה כבר בטוח הסתדרת
-
תודה רבה! מה הכוונה לתייג?
-
@שמעון-הרמן
לשים @ לפני השם ואז יש לי התראה שהזכרת אותי -
@אור-האורות תודה!
-
@שמעון-הרמן יותר קל שתלחץ על תגובה ליד הציטוט
ולא על תגובה לנושא

-
@brochabar טנקס
-
@שמעון-הרמן כדיי שתסתקל כאן
-
@brochabar שוב תודה! החכמת אותי
-
@אור-האורות אם הגדרתי בשלוחה שמקבלים ניקוד על האזנה רק פעם אחת לכל קובץ ואח"כ איפסתי את הנקודות האם זה יתן נקודות גם על קבצים שכבר שמעו אותם לפני האיפוס?
-
@שמעון-הרמן כן זה יתן שוב ניקוד ככה זכור לי
-
@brochabar האם יש אפשרות שזה לא יתן שוב?
אולי יש אפשרות לצבירת ניקוד מחדש מבלי למחוק את הדוח הקודם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות