החלפת קולות קריינים
-
אם אתה רוצה שזה ישתנה בכל השלוחות אז פשוט תכניס לקובץ ivr.ini הראשי
-
אבל למה כשאני מכניס בקובץ ext.ini של השלוחה הוא לא עושה לי שום דבר?
-
באתר החדש?
-
-
שלוחת השמעת קבצים?
-
-
שמת בהגדרות שבתוך השלוחה?
היינו שצריכים לפתוח בתוך השלוחה את ה ext -
בתוך השלוחה שרציתי לשנות את הקול, פתחתי את הקובץ ext והכנסתי את השורה של ההגדרה שמה, וניסיתי גם באתר הישן בהגדרות מתקדמות, והוא לא עשה שום דבר.
-
לא יודע דווח כשאתה מצליח
-
עכ"פ תודה רבה על הרצון לעזור.
-
@HMJE22 אמר בהחלפת קולות קריינים:
בתוך השלוחה שרציתי לשנות את הקול, פתחתי את הקובץ ext והכנסתי את השורה של ההגדרה שמה, וניסיתי גם באתר הישן בהגדרות מתקדמות, והוא לא עשה שום דבר.
@חדששששש אמר בהחלפת קולות קריינים:
לא יודע דווח כשאתה מצליח
@HMJE22 אמר בהחלפת קולות קריינים:
עכ"פ תודה רבה על הרצון לעזור.
בכל זאת תנסה בהגדרות מתקדמות באתר הישן שם תכניס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות