מעקב אחר כמות הדקות הנכנסות מכל מספר
-
@הודיה אמר במעקב אחר כמות הדקות הנכנסות מכל מספר:
אני מעוניינת לעקוב אחר כמות הדקות שכל תלמידה מאזינה וכשאני מפיקה את הדוח של הלוג אני רוצה שיופיע השם של התלמידה לצד המספר אבל ללא זיהוי בכניסה למערכת יש אפשרות כזאת?
לפי מה שידוע לי זה לא אפשרי
-
@הודיה אם הבנתי את השאלה נכון, יש אופציה להכניס למערכת מספרי טלפון ושם ובמערכת מזהה לבד ע״פ הטלפון את השם שהכניסו מראש.
מדריך שהכין @מוטלה - https://f2.freeivr.co.il/post/5569 -
ניסתי את ההסבר של מוטלה וזה באמת זיהה לי את המספרים אבל בד בבד הוא הפעיל לי מערכת זיהוי אוטומטית של הקלטת השם בכניסה למערכת אולי צריך למחוק איזו הגדרה ?
-
@הודיה רשום שם מפורש
ברירת מחדל מקליט את השם ומשמיע את השם שהוקלט לביטול יש להכניס את זהrecord_name=no say_name=no
-
@עץ-השדה
ראשית תודה רבה
שנית כשהכנסתי את זה זה ביטל גם את הזיהוי הכתוב -
@הודיה מה ההגדרות בשלוחה כרגע?
-
type=menu
title=
play_file_date=no
post_with_time(2020-09-29-00-38-22)=yes
enter_id=yes
enter_id_type=phone
login_add_val_name=yes
login_add_val_name_folder=/EnterIDrecord_name=nosay_name=val_name
-
@הודיה תעשי העתק הדבק
type=menu title= play_file_date=no post_with_time(2020-09-29-00-38-22)=yes enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/EnterID record_name=no
-
@עץ-השדה, שייך לעשות את זה גם בזיהוי לפי List All Information?
-
@39787521 לכאורה כן, אין הבדל, השאלה למה אתה מתכוון, את מה לעשות?
מה הכוונה "זה"? -
@dudu , את מה שמופיע בראש השרשור :
מעקב אחר כמות הדקות הנכנסות מכל מספר, שייך?
כי במקרים של אחים מס' טלפון לא עוזר. -
@39787521 אפשר לעשות את זה בכל סוג של זיהוי, רק פה הייתה בקשה שלא יצטרכו להקיש זיהוי ואם כך הפתרון היחיד הוא זיהוי לפי טלפון שמתבצע אוטומטית.
-
כן בהסבר של מוטלה מוסבר איך עושים זאת גם כן ואפילו זיהוי אחר זה באמת יותר מדוייק כמו ת"ז או קוד שנבחר כזיהוי
-
@הודיה , כן שם יש הסבר לזיהוי המספרים במערכת וזה יש לי ב''ה.
אך איך אני מוציאה פילוח של האזנות לכל תלמידה? -
את יכולה להפיק דוח בlog ולראות את מספר הדקות הנכנסות לכל שלוחה מאותה תלמידה
-
@הודיה , נכון אבל יש לי המון שלוחות לכל כיתה ואני רוצה במקום אחד דוח שיפלח פעילות של כל אחת ע''פ מספר זהות בכל השלוחות: חדרי ועידה, הקלטות, השמעות קבצים מבחנים, מה שיתן תמונת מצב ברורה לגבי התפקוד וההספקים של כל תלמידה.
-
-
@מוטלה , טוב, נלך ללמוד אקסל.
תודה על ההכוונה.