למה המערכת לא מעבירה שלוחה?
-
הגדרנו מערכת חדשה לתלמוד תורה,
הכל עבד היום, עד שלפני כשעה שמנו לב שכשנכנסים לכיתה א ויש אפשרות כיתה א1 א2 זה לא נכנס לשלוחה,
בדקתי באתר והשלוחות מופיעות בשרשור נכון
יש מישהו זמין עכשיו? -
@ADHD אמר בלמה המערכת לא מעבירה שלוחה?:
הגדרנו מערכת חדשה לתלמוד תורה,
הכל עבד היום, עד שלפני כשעה שמנו לב שכשנכנסים לכיתה א ויש אפשרות כיתה א1 א2 זה לא נכנס לשלוחה,
בדקתי באתר והשלוחות מופיעות בשרשור נכון
יש מישהו זמין עכשיו?איזה סוג תיקיות אלו תפריתים או הפניה שיחה למערכת אחרת בימות המשיח?
-
@ADHD כדאי שתעלה צילום מסך, וכן את ההגדרות בשלוחה הבעייתית.
-
צירפתי,
לא ראיתי שום דבר שונה משאר השלוחות שכן עובדות
@dudu  -
@ADHD שים לב לשמות השלוחות, השמות הם א1 ו א2, א"א להקיש את זה בטלפון...
אתה צריך לשנות את שמות השלוחות ל1 ו-2 ורק את תיאור השלוחות להשאיר כא1 ו א2 -
@ADHD אמר בלמה המערכת לא מעבירה שלוחה?:
צירפתי,
לא ראיתי שום דבר שונה משאר השלוחות שכן עובדות
@dudu קראת לזה א1
תקרא לזה 1 -
תודה לכולם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות