שליחת פקס מהמערכת
-
השתמשתי במודול הזה
https://f2.freeivr.co.il/post/91כתבתי בשלוחה ככה
type=send_fax fax_send_to=tfr ,אם הייתה תקלה הולך ל send_fax_error_goto=/001/2/0הכנסתי קובץ בשם fax.pdf
ניסיתי גם FAX.pdf
וגם ניסיתי להוסיףname_fax=123ולשנות את השם ל 123.pdf
ולא עובד המערכת אומרת
M2156 לצערנו, קיימת שגיאה בשליחת הפקס. פרטי השגיאה הם
וניתוק השיחה
אם משיהו יודע למה?הקובץ בשלוחה נראה כך

-
בעיה שאין לזה פיתרון למיטב הידיעה,
מנסים אחרי כמה דק' זה מצליח,
לאחרונה בימים האחרונים המצב יותר טוב,
אדרבה נשמח לשמוע אם יש פיתרון, -
@יעקב-ב מה זאת אומרת אין פיתרון זה באג? או מה ?
-
כנראה שזה באג
ניסתי למצוא פיתרון ולא מצאתי
אדרבה
אתמול ניסתי לשלוח והצלחתי -
@יעקב-ב
כנראה שהבעיה היא ברגע שמוסיפים לאיפוא יעבור בכישלון
כי כשהורדתי את זה וכן השם של הפקס זה הברירת מחדל זה עובד יופי -
מאד מעניין
אבדוק את זה
אם זה נכון, צריך לעדכן את זה לעוד הרבה התקשו בזה
אצלי לא מוגדר שם פקס אבל כן מוגדר להיכן יעבור כשנכשל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות