האם אפשר לעשות טיימר רגיל?
-
שלום רב,
האם יש אפשרות להגדיר את זה כסתם טיימר בלי ניתוק שיחה
ושללקוח יהיה אפשרות לבחור לכמה זמן הטיימר כלומר כמו טיימר רגיל שיש כמעט בכל נגן/פאלפון וכדומ'.
בתודה מראש. -
@אנוכי את מה?
(ה"זה" שלך מגיע לפוסט הנוכחי) -
עדכנתי
(למה צריך שמונה מילים לפוסט?!) -
@אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?:
(למה צריך שמונה מילים לפוסט?!)
ככה ! - נכון תשובה מושלמת....
@אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?:
האם יש אפשרות להגדיר את זה כסתם טיימר בלי ניתוק שיחה
אני מצטט מה "זה" שהבאת...
מה יקרה כשעבר הזמן שהגדרנו לטיימר
המערכת תבצע שתי פעולות בהגיע הזמן:
1- השמעת הודעה,
2- או ניתוק או מעבר לשלוחה אחרת.שלב 1 - השמעת הודעה
המערכת תשמיע את הודעה מספר 1167
"M1167 - שלום ותודה"
(ניתן להחליף לפי העניין - כמו שכתבתי בהסבר שניתן לעלות לפה הודעה שאם רוצים להמשיך לשמוע אז צריך לשלם)**שלב 2 - **
ברירת מחדל - המערכת מנתקת>
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרתlimit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5@אנוכי אמר בהאם אפשר לעשות טיימר רגיל?:
ושללקוח יהיה אפשרות לבחור לכמה זמן הטיימר כלומר כמו טיימר רגיל שיש כמעט בכל נגן/פאלפון וכדומ'.
תוכל לעשות כמה שלוחות שבכל אחת מוגדר זמן אחר, או בAPI אולי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות