השמעת הודעות אישיות |איך עושים את זה?
-
לא מצאתי
איך עושים את זה -
@MGM-IVR
https://f2.freeivr.co.il/topic/3259/הודעות-אישיות
ויש עוד הרבה ב"הדרכות ממשתמשים". תבדוק שם -
-
@MGM-IVR
אבל מניסיון הכי טוב לעשות ככהtype=routing_yemot routing_yemot_number=0772610297 title=הודעות אישיותזה קו של הודעות אישיות. וזה גם שולח צינטוק אבל ממספר אחר, אבל החיסרון שלא שומעים בתפריט הראשי הודעה שיש הודעה חדשה. אבל אני ממליץ על זה
-
@שלמה1155 אמר בהשמעת הודעות אישיות |איך עושים את זה?:
@MGM-IVR
אבל מניסיון הכי טוב לעשות ככהtype=routing_yemot routing_yemot_number=0772610297 title=הודעות אישיותזה קו של הודעות אישיות. וזה גם שולח צינטוק אבל ממספר אחר, אבל החיסרון שלא שומעים בתפריט הראשי הודעה שיש הודעה חדשה. אבל אני ממליץ על זה
תודה
-
@מאיר-האלוף
אצלנו אומרים תודה ככה
במקום הנכון
-
@שלמה1155 אמר בהשמעת הודעות אישיות |איך עושים את זה?:
@מאיר-האלוף
אצלנו אומרים תודה ככה
במקום הנכון
זה אצלכם
אצלינו גם אומרים בפה מלא
תודה
וגם נותנים הרבה

-
נ נועם אלימלך התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות