מה הדרך הכי קצרה להוספת ערך בקובץ הלוג
-
מה הדרך הכי קצרה להוסיף עמודה בקובץ הלוג,
הקלטה של המוסד שהמערכת מזהה כמילים בכל הדוחות במערכת?
(כמו שיש אופציה של הקלטת השם) -
@OBYEKTIV לא מובן מה אתה רוצה
-
אסביר: שבכניסה הראשונה למערכת, יקליטו את שם המוסד, ימיר לטקסט, וישמר כערך בנוסף לשם, ויופיע כעמודת בסיס בכל הדוחות
-
@OBYEKTIV תראי כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/1949
ואח"כ כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/71אבל קחי בחשבון זה מסובך...
אם אין לך כח לעבוד 30 שעות
תוכלי לקבל עזרה בתשלום ivr.8480381@gmail.com -
תודה רבה, את הדרך הארוכה הזו מכירה.
אין דרך קצרה יותר, זו השאלה.
30 שעות בשביל להוסיף ערך אחד בעמודה? -
@OBYEKTIV לא בשביל זה לא צריך 30 שעות אלא בשביל להכיר את כל המערכת הזו שכוללת המון פונקציות
רק בשביל שינוי קטן תוכלי לפנות אלי במייל
ivr.8480381@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות