עזרה באקסס
-
אין פיתרון???
-
@brochabar ואם אתה לוחץ על "פתח" הוא לא פותח לך?
-
@dudu לא
-
@brochabar אולי תנסה להוריד שוב, אולי קובץ אחר, יש שם קישורים שונים עם כל מיני תוספות...
-
@dudu ניסיתי 4 קבצים לא עובד
-
@brochabar מוזר מאד, לא נתקלתי בכזה דבר, אולי באמת תנסה לבדוק במתמחים, אולי יש מישהו שיוכל לעזור...
-
@brochabar אולי קשור לזה?
-
@שאול אמר בעזרה באקסס:
@brochabar אולי קשור לזה?
לא לא קשור נראה לי שהגעתי לפיתרון
קרדיט למתמחים טופ על העזרה -
@brochabar אולי תשתף אותנו...
-
@33064325 הא בסוף לא הפיתרון היה שבגלל שהאקסס לא טעם אם גירסת
האופיס במחשב יתכן שלא עבד אז ניסיתי להוריד את הקסס
של הגירסה של המחשב אבל מסתבר שלגירסה של אופיס שלי אין ביכלל אפשרות לאקסס
(כך נראה לי) הגירסה של המחשב שלי זה 2013 32 סיביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות