תגובה | קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס /עזרה קטנה
-
תגובה: קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס
הרב @dudu היקר ששיכלל לנו את האקסס
זה מדהים !
יש לי שאלה קטנה
כי יש לי רעין בשביל כל מיני קומבינות
לעלות טבלה מוכנה לאקסס עם כל הקודים
והבעיה שכל הגדרה צריכה עמודה נפרדת
וההגדרות כבר מוכנות
השאלה איך אני מעתיק כמה הגדרות לעמודה אחת בטבלה וזה יבין שזה כמה שורות?
כלומר איזה תו צריך להכניס בשביל מעבר שורה?
תודה -
@מתעניין אתה יכול באקסל להפריד את זה לתאים בקלות
כשאתה מעתיק הגדרות מהמערכת לאקסל זה לוקח את כולם לשורות נפרדות, אתה מעתיק את הנתונים ובהדבקה את בוחר 'בצע חילוף' כך:

-
@מוטלה תודה
ובשביל להעתיק לאקסס
עשתי באקסס הדבק וצרף
וזה עובד
כבר מעלה את התוצאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות