לא שמרתי את ההקלטה מה עושים
-
לא שמרתי את ההקלטה מה עושים
-
-
האם זה נשמר איפה שהוא
-
פוסט זה נמחק! -
המקום ימלא חסרוני אוף! הקלטה של 70 דקות
-
@חיים-פרידמן תנסה בכל זאת לבדוק בסל המיחזור יש תקווה
-
@א-גוטן אמר בלא שמרתי את ההקלטה מה עושים:
@חיים-פרידמן תנסה בכל זאת לבדוק בסל המיחזור יש תקווה
בסל המיחזור יש לך בתיקיית הקלטות!

באתר הישן רשום סל המיחזור
בהצלחה -
@איש-יהודי-טוב אמר בלא שמרתי את ההקלטה מה עושים:
@חיים-פרידמן אמר בלא שמרתי את ההקלטה מה עושים:
האם זה נשמר איפה שהוא
אם לא שמרת אז זה לא נשמר
זה ממש לא נכון, וממש מרגיז שעונים תשובות ממש לא נכונות בכזה ביטחון
זה נשמר בסל המיחזור
באתר הישן תיכנס לתיקייהRecordשבתוך סל המיחזור אם זה היה חדר ועידה/שידור חי זה אמור להיות בתוך תיקייה שנקראתConfBridgeשבתוך סל המיחזורתלחץ על טען הכל

לאחר מכן תלחץ על המילים מיין לפי, ותלחץ על האפשרות הרצויה ובס"ד תמצא אותובהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות