עזרה בFTP
-
אם אני משנה את השם של תיקיית המערכת ממספר למילה זה יכול לתקוע אותה?
-
@jinji
לא
אבל לא יוכלו בקו להיכנס לשלוחה (יהיה אפשרי רק עם מעבר לשלוחה אחרת).
ואם אתה מתכוון לתיקית ivr, בזה אל תיגע כי הקו לא יעבוד כלל!!! -
אני מתכוון ממש בהתחלה יש תיקייה שהשם שלה זה המספר של הקו,
פשוט יש לי כמה קוים ואני רוצה לעשות לי סימנים במעברים בין התיקיות,
האם אפשר לשנות? -
@jinji תעלה תמונת מסך
-
@jinji אם יש לך בחשבון הFTP מעל מערכת אחת יופיע לך בתיקיה הראשית לאחר ההתחברות לFTP תיקיות של מספרי המערכות שלך. במידה ואתה משנה את השם של אחת התיקיה זה יגרום למערכת לא לעבוד בכלל וגם דרך האתר לא תוכל להתחבר אילה.
במידה שזה חשבון FTP של מערכת אחת מייד בתיקיה הראשית בהתחברות לFTP תיהיה כבר בתוך המערכת - כך שאני לא מבין על איזה תיקיה אתה מדבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות