הקישורים בהגדרות כלליות שולחים אותך לפורום הישן ע"ה אבל אין אפשרות להתחבר
-
אם לוחצים במסומן עוברים ל כאן....

-
@אברהם-אבנר אל תתייחס לזה, תעשה חיפוש באתר החדש "הגדרת חדר ועידה" וכדו' וזה יופיע לך תחת הכותרת "איזור התעשייה", אם זה הגדרות חדר ועידה אז תוכל להסתכל כאן. ראיתי שזו בעייה וגם לי זה קורה, לכן כשתצטרך דבר כלשהו עדיף שתחפש אותו באתר החדש, כי הישן לא עובד
-
תודה. תבורך. חלק מהרעיון לפרסת הוא בשביל ימות לידע
-
@אלעזר-חיים
סליחה על הכניסה לכאן אבל איפה הגדרות קבצים נמצא?
תוכל להקפיץ אותי לשם או מישהו אחר?
תודה
קובץ פנקס רשומות -
@דבש אמר בהקישורים בהגדרות כלליות שולחים אותך לפורום הישן ע"ה אבל אין אפשרות להתחבר:
@אלעזר-חיים
סליחה על הכניסה לכאן אבל איפה הגדרות קבצים נמצא?
תוכל להקפיץ אותי לשם או מישהו אחר?
תודה
קובץ פנקס רשומותהגדרות של מה??
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות