בבקשה מה המס' הודעה של
-
@נתי-ויזל תראה כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/44
בסיום ההקלטה
התפריט שמצריך אישור ההקלטה
ברירת מחדל שבסיום ההקלטה מקישים # ושומעים תפריט עם אפשרויות: 1- לשמיעה, 2- לאישור, 3- להקלטה מחדש, 4- לביטול.
באם מגדירים:record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
שמיעת מספר הקובץ שהוקלט
כדי שהמאזין לא ישמע את הודעה M1010 (הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר x), ולא ישמע את מספר הקובץ החדש שהוקלט - יש להגדיר:say_record_number=noואז ישמע רק את ההודעה M1452 (ההודעה הוקלטה בהצלחה), וימשיך הלאה.
לאחר אישור ההקלטה יש תפריט - האם להקליט עוד הודעה או לא
(הודעה מספר M1011 "להקלטה נוספת הקישו 1, לסיום הקישו 2 או המתינו"), כדי שהמאזין לא ישמע תפריט לאחר אישור ההקלטה, אלא יחזור מיד לתפריט הקודם - יש להגדיר:say_record_menu=no -
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
אני הגדרתי
record_ok=2ולא עובד
-
@9121800 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
אני הגדרתי
record_ok=2ולא עובד
מי אמר שאפשר כול המקשים?
-
@9121800
מאיפוא הבאת 2 ??
תכתובrecord_ok=# -
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=2
מאיפוא הבאת 2 ??
תכתובrecord_ok=#אני????
-
התכוונתי ל @9121800 סליחה @מערכת-תהילים
-
-
@מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@9121800 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
אני הגדרתי
record_ok=2ולא עובד
מי אמר שאפשר כול המקשים?
ההגיון אומר: שכל אפשרות, צריך להיות לכל מקש.
ואם אין? צריך לבקש! -
@9121800 לא נכון, זה אומר שכשאישרו את ההקלטה אז זה יסיים ולא יבקש אישור
זה לא אומר שסיום ההקלטה יהיה # ואז תוכל לשנותאני מתכוין לומר, תמיד # זה סיום ההקלטה השאלה היא האם כאשר תסיים יבקש אישור או לא...
-
בקשתי לפתח
https://f2.freeivr.co.il/post/35789
@9121800 אמר בשיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה record_ok=2
:שיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה
לא רק #אני יסביר,
אני צריך לצטט, בקו שלי מקו אחר, (שלא נמצא על מערכת ימות המשיח)עשיתי תפריט, אם שלוחה 2 להקלטות, (הגדרתי קובץ שקט ל-M1012)
כך למשל: אם בקו "קול אנ''ש" מוגדר, מקש 2 להשהיה, (Pause)
אני מתקשר לקו קול אנ''ש, נכנס לדרשה אני רוצה לצטט, מפסיק באמצע, (מקש 2)מתקשר לקו שלי, נכנס לתפריט אם שלוחה 2 להקלטות,
מחבר את שתי השיחות, לוחץ 2, שמפעיל בו זמנית בקו שלי הקלטה, ובקו השני חזרה להשמעה,
עכשיו אם יש לי כמה דברים לצטט, כל פעם שאני לוחץ #
הוא מעביר קובץ בקו השני, ואני צריך עוד פעם לדפדףהכי טוב הגדרה כזו
record_ok=2יישר כח
-
ישר כח עזרתם לי מאוד
-
@מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
שם את מקיש על כפתור F3 ומחפש את ההודעה שאתה רוצה
בחלק מהמחשבים זה כונטרול F (אצלי נגיד F3 לא מחפש...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות