למעשה, הפקסים עובדים או לא???
-
-
נראה לי שאין הגדרה בשלוחת השמעת קבצים
"לאיפה לעבור בסיום השמעה"
מה שקורה שבסיום ההשמעה הוא עולה שלב אחד אחורה
לכן הפיתרון בכאלו מצבים זה לעשות את השלוחה שלב אחרי השלוחה שאתה רוצה שיגיע וכשיגמור לשמוע ויחזור שלב אחורה זה בעצם יגיע לשלוחה המבוקשת
נניח שלוחת פקסים היא שלוחה /1
את השמעת קבצים אתה עושה /1/1 -
-
@גבאי אז יכולים לעשות שהפתיח הראשי יהיה ההודעה ומיד אחרי ההודעה יועבר לשלוחה 1=קבלת פקס
-
-
אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לפקודה של קבלת הפקסים.
-
@פלורידה למה לא לחפש? בהגדרות המערכת, מודול קבלת פקסים, פשוט מאד...
-
@dudu פשוט מאוד אני חדש כאן.
עשיתי חיפוש והגעתי לכאן.
תודה לכם -
@פלורידה פעם הבאה תעשה קודם כל חיפוש בהגדרות מתקדמות למצוא את המודול המקורי ורק אם לא מוצאים שם מה שרוצים אפשר לחפש במקומות נוספים.
בהצלחה בפורום!! -
מישהו מסכים לשלוח לי פקס לבדוק אם עובד לי?
-
@פלורידה תשלח לעצמך.....
https://www.call2all.co.il/ym/index.php?view=send_fax
לא בדקתי עם עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות