תגובות | מנוע דיבור חינמי בוינדוס 10
-
@מתעניין יש לי לדרייב לא למתמחים.
-
-
כתבו במדריך שצריך לשמור את הקובץ באם פי 3 ורמת הסיביות 40 בערך
מה זה אומר סיביות ואיך אני עושה את זה? -
-
@מתעניין איך עושים שהוא ידבר יותר לאט?
ויש קולות שיותר דומים לבני אדם? -
@יהונתן-כץ
זה בתוכנה עצמה
כאן יש תוכנה בעברית! קרדיט ל@ד.מ.ל ממתמחים טופ
וזה עובד גם בה
https://drive.google.com/file/d/1uE_3uFwAvPWc4nRzcCPORg9EVpX9Bznb/view?usp=sharing

-
@מתעניין מה הסיסמא לחילוץ התוכנה שהבאת?
-
@dudu
1234 -
@מתעניין קול שיותר שנשמע בן אדם? יש?
-
פוסט זה נמחק! -
מדריך | מנוע דיבור חינמי בוינדוס 10
@מתעניין
כשאני כותב את הטקסט מופיע לי כמה אפשרויות של קולות וניסיתי לעשות על קול אחר וזה לא עבד
השאלה שלי היא מה אני צריך לעשות כדי ששאר הקולות יעבדו?
אם צריך להתקין אותם אז אשמח אם יגידו לי איך
תודה רבה -
@איש-יהודי-טוב שאר הקולות באנגלית
תכתוב באנגלית וזה יעבוד -
אין עברית?

-
@איש-יהודי-טוב יש את אסף!
-
@מתעניין קול אחר?
אולי ע"י התקנת הקול? -
@איש-יהודי-טוב כל השאלות שלך כבר עניתי למעלה
-
@מתעניין זה לא בעיברית
ואני לא מצליח לשנות -
@brochabar מה בדיוק לא בעברית?
-
@מתעניין התוכנה השנייה ממתמכים
-
@brochabar לא קשור אלי אין לי מושג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות