שלוחת הקלטות שלא עובדת פתאום...
-
פוסט זה נמחק! -
@33064325 סליחה זה אמור להיות השמעת קבצים,
השורה הזו נכונה בטוח
ושוב,
היא עבדה לי והפסיקה לעבוד פתאום בלי שעשיתי שינויים בכלל... -
@יהודיה מה לא עובד בדיוק?
-
@dudu כשנכנסים לשלוחה לא שומעים בה בכלל הקלטות שהוכנסו,
לא הקלטות חדשות,
וגם לא ישנות שעד לפני יומיים כן שמעו... -
@יהודיה ומה שומעים כן?
בטוח יש שם הקלטות? אולי נכנסה לשם הודעה בעייתית בסוף ולכן לא שומעים? -
@dudu כן
הרגע ניסיתי שוב,
אני מקליטה לשם הודעה
בשלוחה אחרת
שההגדרות שלה הן:
type=record
folder_move=/7/1
say_record_number=no
say_record_menu=noאבל תכלס בשלוחה 7/1 לא שומעים כלום,
הוא חוזר אוטומטית לתפריט הקודם... -
-
@יהודיה אולי יש בעיה בהגדרות של שלוחה 7 שלא תואמת את ההשמעת קבצים
-
@מוטלה עוזר
מה הפטנט?
ומה הפתרון?
מה השתבש שם?
ואיך אני יכולה להחזיר את האופציה של הקשה לאישור שהיתה לי? -
@פיסטוק-חלבי מוזר, מה השתנה פתאום?
אף אחד לא נגע בהגדרות ופתאום זה הפסיק לעבוד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות