הקלטה למנהל
-
@שאול שמתי את ההגדרות ששם אבל כשנכנסתי לשלוחה 0 לחצתי חמש שזה
מה שהוא הקריא לי בתור האזנה להקלטות אבל הוא אומר שם לניהול הגדרות השפה
וזה הולך בשלוחה 0 כך: להגדרות מתקדמות הקש 5....... .... .. ואז להאזנה הוא אומר 5
והוא מביא את ההגדרות?
איך אני שומע את ההקלטות?
תודה -
@shayg איזה הגדרות שמת?
-
type=record -
@shayg אז תיכנס-דרך הניהול- לאותה השלוחה שהגדרת כהקלטה, או לשלוחה שהגדרת כהעברת הקבצים לשם
ושם תשמע את ההודעות -
@שאול אין בעיה אבל זה בשלוחת כוכבית...
-
@shayg אז תגדיר את כוכבית כהקלטה לשלוחה אחרת שרק אליך תהיה גישה איליה
אתה יכול גם להקצות שלוחת עם מספר יותר גבוה מהשלוחות אצלך בקו , ז"א שאם יש לך 9 שלוחות אתה יכול לעשות הקלטה ל33 ולשמוע דרך הניהול -
@shayg תוסיף את הגדרה שההקלטות יופנו לשלוחה פנימית ושם תקשיב.
folder_move= -
@שאול חשבתי ע"ז אבל זה למשהוא שאני לא רוצה לסבך אותו אם לא יהיה בררה ננסה את זה.
תודה. -
מה שהוא הקריא לי בתור האזנה להקלטות אבל הוא אומר שם לניהול הגדרות השפה
וזה הולך בשלוחה 0 כך: להגדרות מתקדמות הקש 5....... .... .. ואז להאזנה הוא אומר 5
והוא מביא את ההגדרות?
איך אני שומע את ההקלטות?
תודה -
@shayg אין אפשרות בניהול 0 לשמוע את ההקלטות אם זה בשלוחת *
תעשה שלוחה עצמאית שיפעיל את שלוחת ההקלטות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות