שלוחה 8 בוואצאפון
-
@מזל-טוב אמר בשלוחה 8 בוואצאפון:
מי יודע איך מגדירים בוואצאפון בשלוחה 8, שיהיה הפנייה לקו מסויים ולא לפורטל התוכן??
לא יודע אם אפשר אם כן אז רק דרך שירות הלקוחות
-
@מערכת-תהילים בוואצאפ רגיל
-
@wiznitz השרות לקחוחת לא יודע
-
@מזל-טוב אפשר דרך שלוחת הניהול לא זוכר איזה שלוחה
-
@brochabar בשלוחת הניהול יש רק אופצייה לאשר או לבטל הפנייה לפורטל התוכן. אבל אין אופצייה לקו שאני מחליט
-
@מזל-טוב אמר בשלוחה 8 בוואצאפון:
מי יודע איך מגדירים בוואצאפון בשלוחה 8, שיהיה הפנייה לקו מסויים ולא לפורטל התוכן??
תחליף את זה אולי ל"בקשות לפיתוח"...
ואני מצטרף להנ"ל שיהיה כזאת הגדרה שיוכלו לעשות בניהול. -
@אנוכי איך מחליפים ל" בקשות לפיתוח"?
-
@מזל-טוב תעשה עריכת ותלחץ כאן

האם זה מובן? -
@מזל-טוב אמר בשלוחה 8 בוואצאפון:
מי יודע איך מגדירים בוואצאפון בשלוחה 8, שיהיה הפנייה לקו מסויים ולא לפורטל התוכן??
אי אפשר!!!
חיפוש קטן בפורום מגלה את זה... (שאי אפשר
) -
@אנוכי אמר בשלוחה 8 בוואצאפון:
@מזל-טוב תעשה עריכת ותלחץ כאן

האם זה מובן?למה לא שינתה ואם אתה לא משנה לפחות תשנה לנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות