סגירת המערכת בשעות מסוימות
-
@33064325 איך אני עושה שרק בשעות מסוימות זה יעבור לשלוחה אחרת?!
-
@א-גוטער-איד
ערכתי את הפוסט שלי למעלה, נראה לי שזה עונה על השאלות.
אם לא אתה מוזמן לשאול. -
enter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun enter_if_time_close_goto=/5/8 -
@33064325 מה זה ה- mon-fri?
האם חייבים לכתוב את זה?
רק ככה הוא קולט שזה לכל ימות השבטע? -
@א-גוטער-איד זה ההגדרה של הימים - באיזה ימים השלוחה תהיה פתוחה , אם אתה רוצה את כל הימים תכתוב במקום זה * כמו שכתוב שם
-
@33064325 מצטער על כל הבלאגנים
אבל השלוחה נסגרת יופי, ופשוט לא נפתחת!!!!!!!!!! -
@א-גוטער-איד
אולי תראה לנו בדיוק מה הגדרת... -
enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri enter_if_time_close_goto=/1/1/1הקו לא נפתח לבד,
הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור... -
@א-גוטער-איד
לא יודע מה רצית להגדיר, אבל הגדרת שיכלו להיכנס בין 6 ל-7 .
זה מה שרצית? -
@שלמה1155 שלא יכלו
-
@א-גוטער-איד אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri enter_if_time_close_goto=/1/1/1הקו לא נפתח לבד,
הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...אתה יודע שהגדרת שמיום שני עד שישי לא יוכלו להיכנס
בשביל להגדיר רק מהשעות 6 עד 8 בכל יום תגדירenter_if_time=18.00-19.00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/1/1/1 -
@brochabar מה, באמת?
אז פשוט להוריד את הmon-fri? -
@א-גוטער-איד תסתכל על העריכה
-
פוסט זה נמחק! -
@brochabar אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
@א-גוטער-איד אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri enter_if_time_close_goto=/1/1/1הקו לא נפתח לבד,
הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...אתה יודע שהגדרת שמיום שני עד שישי לא יוכלו להיכנס
בשביל להגדיר רק מהשעות 6 עד 8 בכל יום תגדירenter_if_time=18.00-19.00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/1/1/1לא עוזר!!!!!!!
-
@א-גוטער-איד הא לא כתבת את ההגדרות נכון תגדיר ככה
enter_if_time=18:00-19:00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/1/1/1 -
@א-גוטער-איד
ציטוטenter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.junבדוגמא יכניס בין השעות 9 ל 17 כאשר הימים בין שני לשישי כאשר הימים בחודש בין 1 ל20 בחודש jun
בקיצור, הגדרת שיכלו להיכנס רק בין 18 ל- 19 בימים שני עד חמישי,
אז אני שואל אם זו היתה כוונתך. -
@שלמה1155 לא לא זה איתה כוונתו
כבר עליתי על הבעיה
בשעה הוא כתב "." במקום ":" -
@א-גוטער-איד עובד??
-
@brochabar עובד
תודה רבה על כל העידוד והסיוע!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות