האם יש אפשרות שהמנהלים לא יוכלו להשתיק ולהוציא את המשתמש האחרון
-
אני מתכוון בחדר ועידה
תודה לכולם -
@קול-הקווים תנסה את זה
conf_bridge_type=speech -
@מוטלה אמר בהאם יש אפשרות שהמנהלים לא יוכלו להשתיק ולהוציא את המשתמש האחרון:
@קול-הקווים תנסה את זה
conf_bridge_type=speechאני מתכוון
שיש לי 2 מנהלים -
@קול-הקווים תוכל לעשות 3 שלוחות אחת למשתמשים
ואחת למנהל ועוד אחת כמו השלוחה של המנהל שהיא תפעיל שלוחה אחרת אבל במקום admin
תכתובspeech
ואז מי שיכנס עם admin יוכל להשתיק והשני לא -
@33064325 אמר בהאם יש אפשרות שהמנהלים לא יוכלו להשתיק ולהוציא את המשתמש האחרון:
@קול-הקווים תוכל לעשות 3 שלוחות אחת למשתמשים
ואחת למנהל ועוד אחת כמו השלוחה של המנהל שהיא תפעיל שלוחה אחרת אבל במקום admin
תכתובspeech
ואז מי שיכנס עם admin יוכל להשתיק והשני לאלא הבנתי
אני רוצה שהמנהלים לא יוכלו להשתיק
אז מה להגדיר
איזה הגדרות? -
@קול-הקווים אתה חייב מנהל אחד שיכול אחרת לא תוכל להפעיל את החדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות