שינוי שלוחת נכון ולא נכון בטרויה
-
@שלמה1155 לא הבנתי
-
הא הבנתי
אבל א"א שלא ישמעו בכלל -
@אחד-מאנש
תוכל לעלות את הקובץ הזה%D7%A9%D7%A7%D7%98.wavבמקום ההודעת מערכת ,ולא ישמעו כלום, כי זה ממש אלפית השניה -
@שלמה1155 תודה רבה
ומה עם השאלה הראשונה יש לך תשובה -
@אחד-מאנש
לא מה שידוע לי, בהצלחה. -
@אחד-מאנש
סליחה על ההתפרצות
אבל באותו עניין. פשוט לא מצאתי בפורום..מדוע לא השתנה שם השלוחה. גם אחר כל ההוראות
נשאר תיקיה וזהו ובתפריט כאילו לא מכיראותה -
@דבש
אני מתכוון. כתבתי דרשות מפי וכ'ו. ולא עבד -
@דבש איך זה קשור לנושא ?? כמו"כ לא ברור ביכלל מה השאלה שלך...
-
@33064325
אתמצת מאד
שיניתי את שלוחה 4 מהשמעת קבצים
לשלוחת דרשות והעלתי את הקובץ המתאים. כולל הגדרות עדכניות
ולא עזר
למה? -
@דבש מה זה שלוחת דרשות? מה המקור של מה שעישת ומה כתבת בשלוחה?
-
@33064325
המקור
מה שמופיע בתוך ההסברים -
@דבש
בהסברים ובהגדרות של תפריט. תראה שם. לשינוי שם שלוחה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות