תחזית מזג אויר ירושלים
-
@אנוכי אני יודע לכן צחקתי
אהבת ישראל מושבת עכשיו ב98% עקב פריצה לשרתים שלו -
@מוטלה אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב אפשרי כעיקרון, אבל למה זה נצרך כל כך?
יש את המודול של אהבת ישראל.מודול של אהבת ישראל זה מהאתר הזה? או מהשירות המטרואלוגי?
-
@brochabar אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@אנוכי אני יודע לכן צחקתי
אהבת ישראל מושבת עכשיו ב98% עקב פריצה לשרתים שלומעניין באמת מי פרץ
-
@קו-בית-יעקב אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
מודול של אהבת ישראל זה מהאתר הזה? או מהשירות המטרואלוגי?
אפשר לשאול אותו ישירות...
זה יותר מעודכן? -
@מוטלה אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
מודול של אהבת ישראל זה מהאתר הזה? או מהשירות המטרואלוגי?
אפשר לשאול אותו ישירות...
זה יותר מעודכן?יותר מעודכן ויותר ספציפי.
-
@מוטלה אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
מודול של אהבת ישראל זה מהאתר הזה? או מהשירות המטרואלוגי?
אפשר לשאול אותו ישירות...
זה יותר מעודכן?אנחנו עומדים להחזיר את המודול בעז"ה. וזה מעודכן לגמרי
-
יש קו עם תחזית יומית ולפי שעה + מפלס הכינרת:
03-5272286 -
@מ-מ-פליישער אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@מוטלה אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
מודול של אהבת ישראל זה מהאתר הזה? או מהשירות המטרואלוגי?
אפשר לשאול אותו ישירות...
זה יותר מעודכן?אנחנו עומדים להחזיר את המודול בעז"ה. וזה מעודכן לגמרי
ואין אפשרות לאתר הזה?
-
מישהו בנה כבר שלוחה לשמיעת הטמפרטורה הנוכחי דרך API????
-
@קו-בית-יעקב
איך אפשר ליישם את זה בקו
עשיתי כזה וזה לא עובד
אני חדש בתחום
אשמח לעזרה.

-
@שמעון1144
זה לא יעבוד ככה צריך לזה שרת צד שלישי שיתרגם את התשובה וימיר את זה לתשובה שהקו של,ימות המשיח תבין אותה -
@קו-בית-יעקב תכלס', איזה מודול שמים במערכת בשביל שיהיה מזג אויר?
-
@ישראל10 אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב תכלס', איזה מודול שמים במערכת בשביל שיהיה מזג אויר?
תנסה
type=routing_yemot routing_yemot_number=035272286מה ש @שואל-ברצינות הביא
-
@yonatan אני רוצה מודל, ולא הפניה לקו. [כי אני רוצה את הדקות בקו שלי].
בכל אופן, תודה על העזרה. -
-
@yonatan אין מענה בשרת API
-
@ישראל10 אמר בתחזית מזג אויר ירושלים:
@קו-בית-יעקב תכלס', איזה מודול שמים במערכת בשביל שיהיה מזג אויר?
יש את של אהבת ישראל מהשירות המטאורולוגי.
מאתר ירושמיים עדיין לא עשו מודל. -
@קו-בית-יעקב של אהבת ישראל המודלים לא עובדים
-
אני אוכל לבנות אולי כזה דבר אבל אני רוצה שתביאו גם תחזית של כל הארץ
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות