שליחת מייל למנהל החדר עם כל משתתפי הועידה confbridge
-
-
@מנחם אמר בשליחת מייל למנהל החדר עם כל משתתפי הועידה confbridge:
ב"ה
חדש!
חדר ועידה - שליחת מייל למנהל החדר עם פרטי הנכנסים
ניתן להגדיר שבכל יציאת מנהל מהחדר, בנוסף לשליחת SMS או כתחליף ישלח מייל עם קובץ ובו כל הנכנסים לועידה הנוכחית,בגוף המייל ישלח סיכום של כל הנכנסים (העתק של הSMS) ובנוסף יצורף קובץ עם פירוט מלא של הכניסות והיציאות בועידה זו, עד ליציאת המנהל.
במדה ויש כמה מנהלים שיוצאים, ישלחו כמה מיילים
conf_bridge_send_mail=yesניתן להגדיר שהמייל ישלח לכתובות אחרת מהמוגדר במערכת
email_address=AAA@gmail.com email_name=משה לוי*במידה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות