מודול קבלת נתונים
-
-
חוזרת על 2 דברים שעדיין לא מובנים לי בקבלת נתונים:
האם אני יכולה שבמספר אישור ישמעו
במקום את המספר-
את ה"מילה" המחליפה אותו,
לדוגמא-
אם אמרתי : בחרי מקצוע, לתורה הקישי 1
אז שאח"כ התלמידה תשמע-
בחרת תורה, ולא- בחרת 1,
ראיתי הוראות על זה,
אבל לא הבנתי אותם...- האם יש אפשרות
שיצטרכו לבחור מקצוע מתוך רשימה,
[לכל מקצוע יש מספר]
אבל יוכלו להקיש גם תוך כדי הרשימה,
והיא עדיין תמשיך להקריא אח"כ...
מקווה שזה מובן...
- האם יש אפשרות
-
ציטוט מתוך המודול https://f2.freeivr.co.il/topic/3779
TTS - בערך הרביעי מאפשר להשמיע מלל מתוך קובץ, יש ליצור בשלוחה קובץ ini (בקידוד utf-8) ששמו יהיה כשם השאלה, לדוגמא בשאלה 050 יש ליצור קובץ
050-SayTTS.ini
בתוך הקובץ יש לרשום מה להקריא עבור כל אחד מהתשובות
לדוגמא111=מלפפונים
112=עגבניות
113=גמבה
במידה ובשאלה 050 הלקוח הקיש 111, המערכת תשמיע במנוע TTS את המילה 'מלפפונים'. במידה והקיש 112, המערכת תשמיע 'עגבניות'. במידה והלקוח הקיש משהו שאינו מופיע בקובץ להקראה - המערכת תשמיע את מה שהלקוח הקיש בצורת ספרות (Digits). לדוגמא, אם הלקוח הקיש 114, המערכת תשמיע 'אחד אחד ארבע'. -
@מוקיר-שבת תודה. זה בתשלום?
-
@יהודיה לא.
-
@יהודיה
תעייני במודול הזה https://f2.freeivr.co.il/post/36378
בעיקר בקטע הזה "קבלת נתונים (קבצים 050-099) - הגדרות ברירת מחדל" שהוא קשור לנושא שלך.
כדאי לך לקרוא קודם את ההסבר שמופיע פה: https://f2.freeivr.co.il/topic/2584
לי ספציפי הוא מאוד עזר. -
תודה לכל העוזרים
לגבי זה:

איפה אני עושה את התיקיה עם ההקלטות שאני רוצה שהוא ישמיע במקום המספרים? -
@יהודיה בתיקיה של הקבלת נתונים
-
@יהודיה איך יוצרים תיקיה ולא שלוחה?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@קול-הקווים או שלוחה ולשנות לה שם
-
בניתי את השלוחה לפי ההוראות
זה ההגדרה:

זה השלוחה:

וזה הקבצים שבתוך בתיקיה:

ועדיין משמיע לי מספר אישור,
ולא את ההקלטות שהכנסתי.
מה הבעיה? -
ועוד שאלה,
יש לי יותר מ10 אפשרויות תשובה,
וניתן ללחוץ מספר תשובות,
איך עושים את זה? -
@יהודיה אמר במודול קבלת נתונים:
בניתי את השלוחה לפי ההוראות
זה ההגדרה:

זה השלוחה:

וזה הקבצים שבתוך בתיקיה:

ועדיין משמיע לי מספר אישור,
ולא את ההקלטות שהכנסתי.
מה הבעיה?הכניסו את המילה File בערך הרביעי
-
@יהודיה

לא יודע אם היה מעולם או שינו לאחרונה אבל זה צריך לכתוב -
@שאול הסתדר תודה
-
ועוד שאלה,
יש לי יותר מ10 אפשרויות תשובה,
וניתן ללחוץ מספר תשובות,
איך עושים את זה?
כשאני לוחצת 8,10 לדוגמא-
הוא קולט את זה כ810... -
@יהודיה אולי שכל תשובה זה 01,02,03,04,05
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות