דחוף
-
איך מגדירים שלא יהיה מקש כוכבית בחדר הועידה .
ואיך מגדירים שלא ידלגו על הודעת m0000 -
@avrhco זה סוג חדר ועידה
תראה כאן את הסוגים השונים
לגבי דילוג על הודעה לא ידוע לי שיש הגדרה כזו אפשר אבל לעשות מעבר פעם אחת בשיחה לשלוחה אחרת של השמעת הקובץ בלבד בלי אפשרות לעקוף -
@33064325 הסתדרתי עם ההודעת מערכת מצאתי את ההגדרה
-
@avrhco איזה הגדרה?
אני נכיר הגדרה כזו בתפריט אף פעם לא ניסיתי לכתוב אותה במודול אחר
אם בדקת וזה עובד לך גם כאן תעדכן -
@33064325 שלא יהיה אפשר לדלג על הודעת m0000
-
-
@33064325 להלן ההגדרה :
play_and_return=play_all
וזה עובד בכל מודול -
@avrhco ומה המקור ? ?
-
@33064325 לא יודע זה מ ip.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות