איך אני מגדיר צינתוקים עד שעה מסוימת?
-
אני רוצה שיהיה אפשרות של צינתוקים רק עד שעה מסוימת (שלא יוכלו לצנתק בלילה)
מוגדר לי ששלוחה 2 הקלטות, מעביר אח"כ לשלוחת הפעלת צינתוק (יותר נכון תפריט, שלוחה 1 הפעלת צינתוק שלוחה 2 החזרה לתפריט ראשי)
אפשרי? -
למי שרוצה הצלחתי ב"ה לעשות את זה, אני כותב איך עשיתי אם עוד מישהו צריך את זה
שלוחה 2 היא הקלטות מוגדר שאחרי שהקליט עובר לשלוחה 852 ע"י ההגדרהrecord_end_goto=/852שלוחה 852 - הגבלת כניסה לפי שעות אצלי מוגדר שנותן להיכנס מ8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה ע"י ההגדרה
type=access_filter access_filter_1=H.08:00-21:00.*.*.*.*.*.* access_filter_log_save=yes access_filter_yes_goto=/ access_filter_no_goto=/364שורה 1 פילטר כניסה לפי זמנים
שורה 2 מגדיר כניסה מהשעה 8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה
שורה 3 הגדרה בשביל הפילטר
שורה 4 מוגדר שאם זה השעות המוגדרות יעבור לשלוחה 364
שורה 5 שאם נכנס לא בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה ראשיתשלוחה 364 תפריט
type=menuולשים שלוחה 1 - הפעלת צינתוק
type=tzintuk list_tzintuk=80 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=/ושלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי
type=go_to_folder go_to_folder=/וככה אם הקליט ואישר את ההקלטה בשלוחה 2 יעבור לשלוחה 852, ואם הוא בזמן שתואם את ההגדרות בשלוחה 852 יעבור לשלוחה 364 שהיא תפריט: שלוחה 1 הפעלת צינתוק, שלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי.
אם לא נכנס בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה הראשית
מיש שעדיין לא הבין יכול להסתכל כאן וכאן
וכמובן שלוחה להירשם לצינתוקיםtype=tzintuk list_tzintuk=80מקווה שהואלתי למישהו
-
@yonatan אמר באיך אני מגדיר צינתוקים עד שעה מסוימת?:
למי שרוצה הצלחתי ב"ה לעשות את זה, אני כותב איך עשיתי אם עוד מישהו צריך את זה
שלוחה 2 היא הקלטות מוגדר שאחרי שהקליט עובר לשלוחה 852 ע"י ההגדרהrecord_end_goto=/852שלוחה 852 - הגבלת כניסה לפי שעות אצלי מוגדר שנותן להיכנס מ8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה ע"י ההגדרה
type=access_filter access_filter_1=H.08:00-21:00.*.*.*.*.*.* access_filter_log_save=yes access_filter_yes_goto=/ access_filter_no_goto=/364שורה 1 פילטר כניסה לפי זמנים
שורה 2 מגדיר כניסה מהשעה 8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה
שורה 3 הגדרה בשביל הפילטר
שורה 4 מוגדר שאם זה השעות המוגדרות יעבור לשלוחה 364
שורה 5 שאם נכנס לא בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה ראשית
א
שלוחה 364 תפריט:
שלוחה 1 - הפעלת צינתוק
שלוחה 2 - העברה לשלוחה ראשיתוככה אם הקליט ואישר את ההקלטה בשלוחה 2 יעבור לשלוחה 100, ואם הוא בזמן שתואם את ההגדרות בשלוחה 100 יעבור לשלוחה 364 שהיא תפריט: שלוחה 1 הפעלת צינתוק, שלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי.
אם לא נכנס בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה הראשית
מקווה שהואלתי למישהותעביר לנושא חדש
-
@קול-הקווים שמתי בהסברים מסודרים ממשתמשים
-
@yonatan אני רוצה להבין משהו אני יש לי ככה תפריט ושלוחה 1 שמיעת קבצים ושלוחה 2 הקלטת קבצים [שזה עובר לשלוחה 1]
והגדרתי בשלוחה 2 שיהיה צינתוקים עכשיו אני רוצה לעשות שהצינתוקים לא יופעלו מ 12:00 בלילה עד 8:00 בבוקר אז ראיתי את ההגדרות שכתבת להעתיק אבל אני לא מבין ?
אני צריך לפתוח את השלוחה 852 וכל השלוחות שכתבת או שאני פשוט מעתיק את כל ההגדרות בשלוחה 2 של ההקלטות ???
אם אפשר לעזור תודה -
@חזקי-ראזנבערג נהוג לא לחדש נושאים כאלו ישנים תפתח נושא חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות