• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    איך אני מגדיר צינתוקים עד שעה מסוימת?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    6 פוסטים 4 כותבים 424 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonatan
      נערך לאחרונה על ידי

      אני רוצה שיהיה אפשרות של צינתוקים רק עד שעה מסוימת (שלא יוכלו לצנתק בלילה)
      מוגדר לי ששלוחה 2 הקלטות, מעביר אח"כ לשלוחת הפעלת צינתוק (יותר נכון תפריט, שלוחה 1 הפעלת צינתוק שלוחה 2 החזרה לתפריט ראשי)
      אפשרי?

      Y ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Y מנותק
        yonatan @yonatan
        נערך לאחרונה על ידי yonatan

        למי שרוצה הצלחתי ב"ה לעשות את זה, אני כותב איך עשיתי אם עוד מישהו צריך את זה
        שלוחה 2 היא הקלטות מוגדר שאחרי שהקליט עובר לשלוחה 852 ע"י ההגדרה

        record_end_goto=/852
        

        שלוחה 852 - הגבלת כניסה לפי שעות אצלי מוגדר שנותן להיכנס מ8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה ע"י ההגדרה

        type=access_filter
        access_filter_1=H.08:00-21:00.*.*.*.*.*.*
        access_filter_log_save=yes
        access_filter_yes_goto=/
        access_filter_no_goto=/364
        

        שורה 1 פילטר כניסה לפי זמנים
        שורה 2 מגדיר כניסה מהשעה 8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה
        שורה 3 הגדרה בשביל הפילטר
        שורה 4 מוגדר שאם זה השעות המוגדרות יעבור לשלוחה 364
        שורה 5 שאם נכנס לא בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה ראשית

        שלוחה 364 תפריט

        type=menu
        

        ולשים שלוחה 1 - הפעלת צינתוק

        type=tzintuk
        list_tzintuk=80
        tzintuk_admin=yes
        run_tzintuk_automat=yes
        tzintuk_end=/
        

        ושלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי

        type=go_to_folder
        go_to_folder=/
        

        וככה אם הקליט ואישר את ההקלטה בשלוחה 2 יעבור לשלוחה 852, ואם הוא בזמן שתואם את ההגדרות בשלוחה 852 יעבור לשלוחה 364 שהיא תפריט: שלוחה 1 הפעלת צינתוק, שלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי.
        אם לא נכנס בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה הראשית
        מיש שעדיין לא הבין יכול להסתכל כאן וכאן
        וכמובן שלוחה להירשם לצינתוקים

        type=tzintuk
        list_tzintuk=80
        

        מקווה שהואלתי למישהו

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ק מנותק
          קול הקווים @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan אמר באיך אני מגדיר צינתוקים עד שעה מסוימת?:

          למי שרוצה הצלחתי ב"ה לעשות את זה, אני כותב איך עשיתי אם עוד מישהו צריך את זה
          שלוחה 2 היא הקלטות מוגדר שאחרי שהקליט עובר לשלוחה 852 ע"י ההגדרה

          record_end_goto=/852
          

          שלוחה 852 - הגבלת כניסה לפי שעות אצלי מוגדר שנותן להיכנס מ8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה ע"י ההגדרה

          type=access_filter
          access_filter_1=H.08:00-21:00.*.*.*.*.*.*
          access_filter_log_save=yes
          access_filter_yes_goto=/
          access_filter_no_goto=/364
          

          שורה 1 פילטר כניסה לפי זמנים
          שורה 2 מגדיר כניסה מהשעה 8:00 בבוקר עד 21:00 בלילה
          שורה 3 הגדרה בשביל הפילטר
          שורה 4 מוגדר שאם זה השעות המוגדרות יעבור לשלוחה 364
          שורה 5 שאם נכנס לא בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה ראשית
          א
          שלוחה 364 תפריט:
          שלוחה 1 - הפעלת צינתוק
          שלוחה 2 - העברה לשלוחה ראשית

          וככה אם הקליט ואישר את ההקלטה בשלוחה 2 יעבור לשלוחה 100, ואם הוא בזמן שתואם את ההגדרות בשלוחה 100 יעבור לשלוחה 364 שהיא תפריט: שלוחה 1 הפעלת צינתוק, שלוחה 2 חזרה לתפריט הראשי.
          אם לא נכנס בשעות המוגדרות יעבור לשלוחה הראשית
          מקווה שהואלתי למישהו

          תעביר לנושא חדש

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y מנותק
            yonatan @קול הקווים
            נערך לאחרונה על ידי

            @קול-הקווים שמתי בהסברים מסודרים ממשתמשים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ח מנותק
              חזקי ראזנבערג @yonatan
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonatan אני רוצה להבין משהו אני יש לי ככה תפריט ושלוחה 1 שמיעת קבצים ושלוחה 2 הקלטת קבצים [שזה עובר לשלוחה 1]
              והגדרתי בשלוחה 2 שיהיה צינתוקים עכשיו אני רוצה לעשות שהצינתוקים לא יופעלו מ 12:00 בלילה עד 8:00 בבוקר אז ראיתי את ההגדרות שכתבת להעתיק אבל אני לא מבין ?
              אני צריך לפתוח את השלוחה 852 וכל השלוחות שכתבת או שאני פשוט מעתיק את כל ההגדרות בשלוחה 2 של ההקלטות ???
              אם אפשר לעזור תודה

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I מנותק
                ivrפון @חזקי ראזנבערג
                נערך לאחרונה על ידי

                @חזקי-ראזנבערג נהוג לא לחדש נושאים כאלו ישנים תפתח נושא חדש

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון