• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינטוק במאזינים למאזינים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    23 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קול הקווים @533125633
      נערך לאחרונה על ידי

      @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

      איך אני מגדיר שיצנטק כשאני מעביר את הקובץ מהביקורת למאזינים
      הגדרתי בשלוחה

      type=playfile
      title=חיידר ירושלים
      say_files_amount=yes
      admin_options_open=yes
      file_move_open=yes
      admin_options_file_delete_and_change_only=yes
      delete_message_only=yes
      control_play7=file_move
      playfile_control_play_7_file_move=09/08
      control_play6=file_move
      playfile_control_play_6_file_move=09/09
      control_play9=admin_options
      
      

      תודה מראש

      תעשה שלוחה להפעלה של צינתוק
      ואחרי שתעביר את הקובץ אז תצא מהשלוחה ותלך לשלוחה של הפעלה של הצינתוק

      5 Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 5 מנותק
        533125633 @קול הקווים
        נערך לאחרונה על ידי

        @קול-הקווים
        תודה זה עשיתי עד עכשיו רציתי לדעת אם יש אפשרות להגדרה ישירה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yonatan @קול הקווים
          נערך לאחרונה על ידי yonatan

          @533125633
          וגם תגדיר

          go_to_folder=/
          

          שיעבור מעצמו לשם

          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 5 מנותק
            533125633
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonatan הוא שולח אחרי כל העברת קובץ?

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • Y מנותק
              yonatan @533125633
              נערך לאחרונה על ידי

              @533125633 זה הגדרה שתשים בשלוחה שמיד אחרי שתעביר תעבור לשלוחת הפעלת צינתוק.

              5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • D מנותק
                dudu @yonatan
                נערך לאחרונה על ידי

                @yonatan זה לא הגדרה שקשורה לפה, זה הגדרה של שלוחת מעבר לשלוחה אחרת...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 5 מנותק
                  533125633 @yonatan
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yonatan
                  זה יעבור רק בסיום ההשמעות ולא בהעברה!
                  וכשאני מוחק גם עובר!

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y מנותק
                    yonatan @533125633
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu סליחה אתה צודק לחלוטין, טעות שלי
                    אבל אם @533125633 אומר שזה עובד לו (ואפילו כשהוא מוחק..) אולי הטעות הזאת נכונה..

                    @533125633 אפשר שתעבור לשלוחה כלשהיא שהיא תהיה תפריט,
                    שלוחה 1 - הפעלת צינתוק
                    שלוחה 2 - מעבר לשלוחה ראשית וכל פעם תלחץ 1 רק אם העלית ולא מחקת.

                    5 D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 5 מנותק
                      533125633 @yonatan
                      נערך לאחרונה על ידי 533125633

                      @yonatan
                      זה כשיש לי רק קובץ אחד לבדיקה!!
                      השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים" [שזה יעזור כשמעלים קובץ באתר]

                      D Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • D מנותק
                        dudu @yonatan
                        נערך לאחרונה על ידי dudu

                        @yonatan @533125633 אם רוצים שבסיום השמעת הקבצים או בלחיצה על # יעבור לשלוחה מסויימת אפשר להוסיף את ההגדרות:

                        ;הגדרה שבהקשה על # במהלך שמיעת קובץ יעברו לשלוחה אחרת
                        control_play#=go_to_folder
                        ;הגדרה לאיזו שלוחה לעבור בהקשה על #
                        playfile_control_play_#_goto=/
                        ;הגדרה לאיזו שלוחה לעבור בסיום השמעת הקבצים
                        playfile_end_goto=/
                        

                        וזה דווקא רעיון להעביר לשלוחת תפריט אם לשלוח צינתוק או לא.

                        עריכה: הוספתי הסברים על ההגדרות,
                        בדוג' מוגדר לעבור לתפריט הראשי גם בהקשה על # וגם בגמר השמעת הקבצים, כמובן אפשר לשנות למה שרוצים.
                        אפשר גם להוסיף הגדרות לכל מקש אחר.

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • D מנותק
                          dudu @533125633
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @533125633

                          @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                          השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"

                          לא קיים.

                          5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Y מנותק
                            yonatan @533125633
                            נערך לאחרונה על ידי yonatan

                            @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                            השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"

                            @533125633 לא ידוע לי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 5 מנותק
                              533125633 @dudu
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @dudu
                              וצינטוק כשמעלים קובץ מהאתר יש אופציה?

                              Y D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yonatan @533125633
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @533125633 רק כשאתה מעלה להיכנס לקו ולשלוח...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • D מנותק
                                  dudu @533125633
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @533125633 לא.
                                  הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת...

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • Y מנותק
                                    yonatan @dudu
                                    נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                    @dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                                    @yonatan @533125633 אם רוצים שבסיום השמעת הקבצים או בלחיצה על # יעבור לשלוחה מסויימת אפשר להוסיף את ההגדרות:

                                    control_play#=go_to_folder
                                    playfile_control_play_#_goto=/
                                    playfile_end_goto=/
                                    

                                    וזה דווקא רעיון להעביר לשלוחת תפריט אם לשלוח צינתוק או לא.

                                    @dudu איפה שכתבת סולמית לכתוב את נתיב השלוחה?
                                    ומה פשר השורה השלישית שכתבת?
                                    אקיצער אתה יכול להסביר מה זה ?

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • D מנותק
                                      dudu @yonatan
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @yonatan ערכתי את הפוסט, הוספתי הסברים, בהצלחה!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שאול @dudu
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                                        @533125633 לא.
                                        הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת...

                                        לפחות בינתיים אם ימות לא יפתחו את זה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • W מנותק
                                          WIZNITZ @533125633
                                          נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                                          @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                                          איך אני מגדיר שיצנטק כשאני מעביר את הקובץ מהביקורת למאזינים
                                          הגדרתי בשלוחה

                                          type=playfile
                                          title=חיידר ירושלים
                                          say_files_amount=yes
                                          admin_options_open=yes
                                          file_move_open=yes
                                          admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                                          delete_message_only=yes
                                          control_play7=file_move
                                          playfile_control_play_7_file_move=09/08
                                          control_play6=file_move
                                          playfile_control_play_6_file_move=09/09
                                          control_play9=admin_options
                                          

                                          תודה מראש

                                          אם אפשר הסבר על כל ההגדרה?
                                          תודה

                                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • D מנותק
                                            dudu @WIZNITZ
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @wiznitz

                                            ;סוג שלוחה השמעת קבצים
                                            type=playfile
                                            ;תיאור השלוחה
                                            title=חיידר ירושלים
                                            ;הגדרה שישמיע את כמות הקבצים בשלוחה מייד בכניסה לשלוחה
                                            say_files_amount=yes
                                            ;הגדרה שאפשרויות ניהול הקובץ יהיו פתוחות לכל מי שנכנס לשלוחה
                                            admin_options_open=yes
                                            ;הגדרה שאפשרות העברת קובץ תהיה פתוחה לכל מי שנכנס לשלוחה
                                            file_move_open=yes
                                            ;הגדרה שאפשרויות הניהול יכללו מחיקה ושינוי בלבד
                                            admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                                            ;הגדרה שאפשרויות הניהול יהיו מחיקה בלבד
                                            delete_message_only=yes
                                            ;הגדרה שמקש 7 יעביר את הקובץ לשלוחה אחרת
                                            control_play7=file_move
                                            ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 7 יעביר את הקובץ
                                            playfile_control_play_7_file_move=09/08
                                            ;הגדרה שמקש 6 יעביר את הקובץ
                                            control_play6=file_move
                                            ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 6 יעביר את הקובץ
                                            playfile_control_play_6_file_move=09/09
                                            ;הגדרה שבמקש 9 יגיעו לאפשרויות ניהול קובץ (בהתאם לכל ההגדרות הקודמות יאפשר מחיקת הקובץ בלבד)
                                            control_play9=admin_options
                                            
                                            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון