צינטוק במאזינים למאזינים
-
@533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"
לא קיים.
-
@533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"
@533125633 לא ידוע לי
-
@dudu
וצינטוק כשמעלים קובץ מהאתר יש אופציה? -
@533125633 רק כשאתה מעלה להיכנס לקו ולשלוח...
-
@533125633 לא.
הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת... -
@dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
@yonatan @533125633 אם רוצים שבסיום השמעת הקבצים או בלחיצה על # יעבור לשלוחה מסויימת אפשר להוסיף את ההגדרות:
control_play#=go_to_folder playfile_control_play_#_goto=/ playfile_end_goto=/וזה דווקא רעיון להעביר לשלוחת תפריט אם לשלוח צינתוק או לא.
@dudu איפה שכתבת סולמית לכתוב את נתיב השלוחה?
ומה פשר השורה השלישית שכתבת?
אקיצער אתה יכול להסביר מה זה ? -
@yonatan ערכתי את הפוסט, הוספתי הסברים, בהצלחה!!
-
@dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
@533125633 לא.
הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת...לפחות בינתיים אם ימות לא יפתחו את זה
-
@533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
איך אני מגדיר שיצנטק כשאני מעביר את הקובץ מהביקורת למאזינים
הגדרתי בשלוחהtype=playfile title=חיידר ירושלים say_files_amount=yes admin_options_open=yes file_move_open=yes admin_options_file_delete_and_change_only=yes delete_message_only=yes control_play7=file_move playfile_control_play_7_file_move=09/08 control_play6=file_move playfile_control_play_6_file_move=09/09 control_play9=admin_optionsתודה מראש
אם אפשר הסבר על כל ההגדרה?
תודה -
;סוג שלוחה השמעת קבצים type=playfile ;תיאור השלוחה title=חיידר ירושלים ;הגדרה שישמיע את כמות הקבצים בשלוחה מייד בכניסה לשלוחה say_files_amount=yes ;הגדרה שאפשרויות ניהול הקובץ יהיו פתוחות לכל מי שנכנס לשלוחה admin_options_open=yes ;הגדרה שאפשרות העברת קובץ תהיה פתוחה לכל מי שנכנס לשלוחה file_move_open=yes ;הגדרה שאפשרויות הניהול יכללו מחיקה ושינוי בלבד admin_options_file_delete_and_change_only=yes ;הגדרה שאפשרויות הניהול יהיו מחיקה בלבד delete_message_only=yes ;הגדרה שמקש 7 יעביר את הקובץ לשלוחה אחרת control_play7=file_move ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 7 יעביר את הקובץ playfile_control_play_7_file_move=09/08 ;הגדרה שמקש 6 יעביר את הקובץ control_play6=file_move ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 6 יעביר את הקובץ playfile_control_play_6_file_move=09/09 ;הגדרה שבמקש 9 יגיעו לאפשרויות ניהול קובץ (בהתאם לכל ההגדרות הקודמות יאפשר מחיקת הקובץ בלבד) control_play9=admin_options -
@dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:
;סוג שלוחה השמעת קבצים type=playfile ;תיאור השלוחה title=חיידר ירושלים ;הגדרה שישמיע את כמות הקבצים בשלוחה מייד בכניסה לשלוחה say_files_amount=yes ;הגדרה שאפשרויות ניהול הקובץ יהיו פתוחות לכל מי שנכנס לשלוחה admin_options_open=yes ;הגדרה שאפשרות העברת קובץ תהיה פתוחה לכל מי שנכנס לשלוחה file_move_open=yes ;הגדרה שאפשרויות הניהול יכללו מחיקה ושינוי בלבד admin_options_file_delete_and_change_only=yes ;הגדרה שאפשרויות הניהול יהיו מחיקה בלבד delete_message_only=yes ;הגדרה שמקש 7 יעביר את הקובץ לשלוחה אחרת control_play7=file_move ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 7 יעביר את הקובץ playfile_control_play_7_file_move=09/08 ;הגדרה שמקש 6 יעביר את הקובץ control_play6=file_move ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 6 יעביר את הקובץ playfile_control_play_6_file_move=09/09 ;הגדרה שבמקש 9 יגיעו לאפשרויות ניהול קובץ (בהתאם לכל ההגדרות הקודמות יאפשר מחיקת הקובץ בלבד) control_play9=admin_optionsתודה רבה !!
-
@533125633 תשים בבקשות לפיתוח זה יעזור לכלל המשתמשים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות