@קו-המוסיקה
אני רואה שימות הלכו ע"ז.
יתכן וזה בזכות השירשור הזה...
Spoiler
שים לב שגם הרבה מהרעיונות שפיתחנו בקובץ שלי הם הכניסו שם, כולל שבטבלה של השיחות הנכנסות בלחיצה על מספר נפתח הפירוט שלו וכד'...
תודה על הסיוע!
עכשיו גיליתי שיחידת SMS עולה הרבה פחות ממה שחשבתי...
אז כעת אני מעוניין לבנות על המספר הוירטואלי מנגנון שישיב הודעה חוזרת אוטומטית למספר ששלח הודעה למערכת.
המנגנון עולה כסף (לבד מעלות ההודעה עצמה, כמובן...)?
שלום וברכה לכולם!
דיברתי כעת עם ימות המשיח והם אמרו לי שכל פיתוח מתחיל מ3,000 ש"ח
ובעז"ה בהמשך הם יתנו לי פרטים מדויקים כמה סכום הפיתוח הזה יעלה
פרטים יבואו בהמשך
@יהודה-צ.-כ. מאוד יפה עבודה מטורפת וארוכה אבל כמו שציינת נראה לי מפחיד כי אני פשוט לא יודע מה עושים שם מה פשוט להגדיר בתוך השלוחה שבה אני רוצה שיעבוד?! בתוך שלוחת השמעת קבצים (אם הגדרת כמות דילוגים?)
נ.ב.
אם זה כ"כ פשוט אז תודה תודה תודה אין מילים!
@מייבין-במקצת עשינו פתיחת עיניים לשנים הבאות שגם ככה הצעות אלו יבואו אז הנה הקדמת התרופה ל.. וגם ככה האפשרות הרביעית נצרכת לי ואני שמח שפעם כבר פיתחו כזה ועוד מעט אבדוק אם עובד
@lavitoren-הטי-ל
בעבר ביקשתי מימות המשיח רעיון דומה, הודיעו לי שאין היתכנות לפיתוח גם בתשלום.
(שאלתי אותם גם לגבי פיתוח של קובץ ivr משלוחה ספציפית ומעלה.)
אבל לך תדע, אולי היום זה כבר רלוונטי...
@שרה-ראקוב כתב באפליקציה עוקפת לסונו:
בקשה לפתח אפליקציה עוקפת לסונו וכדו' שבה לא יהיה ניתן להגדיר תכנים מסוימים ליצירה
תנו חלונית בחירה לאתר הרצוי סונו וכדו’
תיבה לכתיבת הפרומפט- מה התוכן של היצירה וכדו
אם תרצו עוד תיבות לבחירת סגנון מוזיקה ואורך וכדו’
ובהגדרות שלכם תתנו שאם הלקוח כותב תוכן לא הולם הוא מקבל הודעת שגיאה- לא ניתן ליצור את השיר שביקשת וכדו’
לחילופין-
ואולי זה יעזור לעקוף כבר סינונים רבים מראש (במקום לרדוף אחרי האתרים החדשים שיוצאים כל הזמן)
והיום עם הוויבקודינג זה הרבה יותר קל ומהיר-
אפשר אולי לבנות דפדפן חילופי במקום כרום של גוגל
דפדפן של נטפרי (אפשר לקרוא לו “קוגל” במקום גוגל…)
ובו יהיה ניתן לגלוש תחת הסינון ולא בתוך האפליקציה עצמה
מה הקשר לימות המשיח????????????
זה חמוד אם מישהו יפתח כזה משהו ב API שיצור שירים ואפילו מאוד מבוקש !!! אבל לא אפליקציה אפליקציה זה לא פה!!! זה רק מתמחים טופ שם זה מקום!!!!!!!
בהצלחה ויום טוב
@יהודה-צ.-כ. אבל עדיין לא חתמתי על הטופס...
לכן אינני מקבל מידע ותגמול על הפרסומות...
ולכן אני יוצא מכאן ואילך להבין האם אתם חושבים שתכלס זה יוסיף המון מידע בסטטיסטיקות על המערכות שלכם???
אשמח לתגובות!!!
תודה רבה לכלל המגיבים בנושא...
@לוכד-נחשים
צודק טעות שלי
חשבתי שאתה שואל על להוסיף אנשים לצינתוקים
לא שמתי לב
סליחה
להכניס שמות יש אפשרות בקלות
תעלה קובץ INI לשלוחה הראשית ותקרא לו PhonesName
ושם תכניס מספר = שם וככה יופיע לך השמות ברשימות בלשונית רשימות צינתוקים [או במשיכה בAPI]
דוגמא
0501234567=פלוני אלמוני
שים לב שבגלל העברית זה נראה הפוך כאילו המספר מימין והשם משמאל אבל באמת צריך שהמספר יהיה קודם אח"כ = ואח"כ השם