בקשה/ קובץ שקט
-
שלום.
אני צריך קובץ של דקה של שקט
יש למישהו? -
-
@קול-הקווים
תודה אבל אני צריך דקה... -
-
@קול-הקווים
כן -
-
@קול-הקווים לא יודע איך...
-
@אברהם-אבנר בבקשה
20210127_184000.mp3 -
@איש-יהודי-טוב אמר בבקשה/ קובץ שקט:
@אברהם-אבנר בבקשה
20210127_184000.mp3זה שניה של שקט
@אברהם-אבנר רוצה דקה של שקט -
@קול-הקווים אמר בבקשה/ קובץ שקט:
@איש-יהודי-טוב אמר בבקשה/ קובץ שקט:
@אברהם-אבנר בבקשה
20210127_184000.mp3זה שניה של שקט
@אברהם-אבנר רוצה דקה של שקטאין סיכוי אני הקלטתי דקה
-
-
@מתעניין
תודה רבה.
@איש-יהודי-טוב @קול-הקווים רק עכשיו אני קולט שאני יכול להקליט בדרך הפלאפון....

-
ז זעליג התייחס לנושא זה ב
-
@אברהם-אבנר
יש למישהו קובץ שקט ארוך יותר? 10 דקות או משהו כזה -
@שלום-וברכה-0 כתב בבקשה/ קובץ שקט:
@אברהם-אבנר
יש למישהו קובץ שקט ארוך יותר? 10 דקות או משהו כזה10 דקות שקט,
בבקשה.
10-minutes-quiet.wav -
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות