הודעות אישיות
-
@יהודיה קישור למה?
אפשר להיכנס לאינדקס קישורים, לבחור במודול הקלטות, ולהסתכל שם, מה מסובך? -
@dudu איפה יש פה משהו שקשור להודעות אישיות?

-
@avrhco @יהודיה
כאן וכאן וכאן וכאן
והפשוט; להקלטה תיבה אישית לכל מאזין להשמעה השמעת נתונים והודעות אישיות -
-
-
@אברהם-אבנר לכאורה כן, אבל הבאתי לו את כל האופציות, אפשר את זה, אבל יש עוד אפשרויות לעשות הודעות אישיות (למרות שזה הכי קל, גם אני עשיתי בזה..)
[רק בלי התוסף של שמיעה שיש הודעה חדשה] -
מי שרוצה לעשות שלוחה של הודעות אישיות פשוט מאד, עושים שלוחה של הקלטות עם ההגדרות:
type=record folder_move=for_idסוג הזיהוי עם אות גדולה בהתחלה/השלוחה הנוכחית בלי סלש בהתחלה ;מס' ספרות מקסימלי (ריק שווה ללא הגבלה) record_for_id_number_digits=10 ;מס' ספרות מינימלי (ריק שווה לפחות אחד) record_for_id_minimum_number_digits=4 ;האם לבקש אישור על ההקשה, ברירת מחדל כן, אלא א"כ מוגדר record_for_id_ask_ok=noבשלוחת השמעת הקבצים יש להגדיר:
type=playfile enter_id_type=סוג הזיהוי שהוגדר בשלוחת ההקלטות folder_play=id_recordאפשר להכניס את שתי השלוחות לתוך שלוחת תפריט שיוכלו לבחור להקלטת הודעה אישית לנמען אחר או לשמיעת הודעה אישית
-
@dudu מה הכוונה סוג הזיהוי? ומה זה
folder_move=for_idסוג הזיהוי עם אות גדולה בהתחלה/השלוחה הנוכחית בלי סלש בהתחלה -
@yonatan סוג הזיהוי זה אומר לפי מה אתה מזהה את הבנאדם שמתקשר, ספרות/תז/טלפון וכו'
-
@dudu כן זה הבנתי, אבל ההמשך "השלוחה הנוכחית בלי סלש בהתחלה"
-
@yonatan תסתכל במודול הקלטות ותקרא את מה שכתוב שם, אולי כך תבין יותר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות