ממשק החדש - תלמידים
-
אני מנסה להכניס את הקובץ תלמידים והוא לא נותן לי.
מה יכול להיות הבעיה??? -
@אבגדה אמר בממשק החדש - תלמידים:
אני מנסה להכניס את הקובץ תלמידים והוא לא נותן לי.
מה יכול להיות הבעיה???מה עושים????
זה ממש ממש דחוף לי!!! -
@אבגדה אמר בממשק החדש - תלמידים:
@אבגדה אמר בממשק החדש - תלמידים:
אני מנסה להכניס את הקובץ תלמידים והוא לא נותן לי.
מה יכול להיות הבעיה???מה עושים????
זה ממש ממש דחוף לי!!!תשלח מייל לשירות לקוחות הם לפעמים עוזרים בשעות האלה
-
גם לי קרה שניסיתי להכניס דרך ממשק חדר הועידה,
וזה עשה בעיות.מה שעבד לי,
העלתי קובץ members.ini עם התלמידים לשלוחת הועידה,
ובממשק ראו אותם מצויין. -
-
@מוקיר-שבת מה הבעיה משנים, ל @אבגדה בכלל לא עלה
-
-
@מוקיר-שבת הקובץ אקסל
-
-
@מוקיר-שבת לא יודע הוא פנה כנראה לשירות לקוחות והכל הסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות