הפנייה לפי מספר מחייג
-
בהמשך למה שכתוב כאן
"שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים"
יש למישהו מושג האם הפנייה מ .....-1-800 אפשרית?
תודה. -
@אלחנן-ת עיין כאן
-
@yonatan לא שאלתי על התעריף של 1-800
שאלתי האם זה עובד, כי אני ניסיתי להגדיר ולא עובד לי..
הגדרתי כך:check_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_check=yes did_directed_check=yesובקובץ
Did_Go_To.iniהגדרתי כך:03*****-Directed-1800******=/1/1ותכל'ס זה לא מפנה אותי לשלוחה 1/1
אז חשבתי שזה בגלל מה שצוין שהאפשרות לא קיימת בכל הספקים, ושאלתי האם זה בגלל זה או שיש בעיה בהגדרה.
תודה -
@אלחנן-ת אני מאמין של1800 יש מספר צל, תבדוק מול בזק מה המספר האמיתי או המשני שלו, אתה יכול להוציא שיחה מה1800 עם הזיהוי שלו? מאמין שלא...
-
@עץ-השדה אמר בהפנייה לפי מספר מחייג:
@אלחנן-ת אני מאמין של1800 יש מספר צל, תבדוק מול בזק מה המספר האמיתי או המשני שלו, אתה יכול להוציא שיחה מה1800 עם הזיהוי שלו? מאמין שלא...
בעז"ה מחר אבדוק מול בזק, ואעדכן.
תודה רבה. -
@עץ-השדה יצרתי קשר עם בזק, ואמרו לי שאין שום קו מאחוריו, וזה רק מספר וירטואלי שמפנה למספר מסוים (במקרה שלי לקו תוכן),
השאלה מה באמת ניתן לעשות כדי שמי שמתקשר למערכת דרך 1-800 יופנה לשלוחה מסוימת ?
תודה. -
העניין הסתדר, יצרתי קשר עם ימות המשיח, הם הוסיפו לי קו תוכן חדש שהוא מפנה ישר לשלוחה מסוימת במערכת שלי, וב 1-800 הגדרתי שיופנו לקו החדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות