• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קבלת שיחה למחשב ולטלפון באותה הגדרה ללא חיוב יחידות

    הסברים מסודרים ממשתמשים
    1
    1
    543
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שמואל כהן נערך לאחרונה על ידי

      בהמשך למדובר בהסבר זה.
      כעת נפרט על הגדרת שלוחה לקבלת שיחה באמצעות המחשב וכן שבאותה הגדרה ישנה אפשרות לדבר עם לקוח באמצעות הטלפון וכמובן ללא חיוב יחידות . בסיס ההגדרה מתבצע ע"י חדר ועידה כך שע"י ממשק ניהול חדר הועידה החדש ניתן לשוחח עם הלקוח באמצעות המחשב וכן על ידי הפעלת החדר ועידה בטלפון ניתן לשוחח כרגיל באמצעות הטלפון כעת אני יפרט על הפעולות שצריך להגדיר
      צד לקוח : שלב ראשון .
      ראשית נבחר / נפתח . שלוחה ( אני בחרתי בשלוחה 1 שבשלוחה הראשית ) אותה נגדיר כמעבר לפי כמות מאזינים לעבור בשלוחה .
      להלן ההגדרה :

      type=go_to_folder_count
      

      כעת נגדיר את כמות המאזינים המקסימלית להעברה :

      go_to_folder_count=1
      

      כאן בחרתי שכמות המאזינים המותרת להעברה היא 1 כך שבאים יכנסו לקוחות בהמשך או באותו הזמן לשלוחה הם ימתינו וישמעו הודעות החל מ-000-001 וכן הלאה ( בהודעות אלו הכנסתי השמעות של מנגינות רקע ושבין השמעה להשמעה ישמעו את הפירסומת שלי כגון שיחתכם חשובה לנו ... אנו בונים קווי תוכן בשיטה המתקדמת ... תועלו להאעלות השמעות לפי הסגננון אותו אתם אוהבים ) ברירת מחדל אחרי כל השמעה בודק את כמות המאזינים כך שבאם הנציג גמר את שיחתו אם הלקוח או שהלקוח יצא ( ניתק את השיחה ) מהשלוחה אז יועבר לשלוחה ובאם לא יעבור להשמעה הבאה .
      להיכן לעבור כשיש פחות מאזינים מהמוגדר להלן ההגדרה : ( בהגדרה זו הגדרתי שיעבור לשלוחה 1/1 )

      go_to_folder=/1/1
      

      ניתן להגדיר שבמקום שיאזין להשמעות במיקרה שיש יותר מאזינים מהמוגדר יעבור לשלוחה אחרת להלן ההגדרה :

      go_to_folder_big=/1/8
      

      שלב שני בצד לקוח :
      השלוחה אליה יועבר במיקרה שיש פחות מאזינים מהמוגדר . נגדיר כהפעלת צינטוק כך שהנציגים בטלפון יקבלו צינטוק כשלקוח ממתין לשיחה להלן ההגדרה :

      type=tzintuk
       list_tzintuk=1 שם הרשימה
      run_tzintuk_automat=yes
      

      לאן יעבור בסיום השלוחה : נגדיר כמעבר לשלוחת החדר ועידה להלן ההגדרה יש לבחור את השלוחה המבוקשת :

      tzintuk_end=/2/8
      

      שלב שלישי בצד לקוח :
      שלוחת החדר ועידה להלן ההגדרה :

      type=confbridge
      

      נגדיר שבאם אין שידור יעבור לשלוחה אחרת . ניתן להגדיר לאן יעבור :

      confbridge_live_no_goto=/1/2/3
      

      ( אני הגדרתי שיחזור לשלוחת החדר ועידה דהיינו שהשלוחה אליה יעבור במיקרה שאין שידור היא שלוחת החדר ועידה ניתן להגדיר שיעבור להפעלת צינטוק שהגדרנו לעיל ואז יחזור לחדר ועידה ובהודעת הפתיח M0000 הכניסו צליל רקע מוזיקלי שאורך זמנו קצר כגון 4 שניות לא יותר מדקה כיון שבמיקרה שהנציג יפעיל את השיחה הוא יצטרך להמתין לסיום הודעת הברוכים הבאים ואז יוכל לדבר אם הלקוח )
      שלב רביעי בצד נציג :
      יש לבחור שלוחת תפריט לניהול צד נציג
      א.שלוחה מיספר 1 נגדיר כהוספה והסרה מיקבלת צינוטוק לקבלת התראה כשלקוח ממתין לשיחה להלן ההגדרה :

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1 שם הרשימה
      

      ג. שלוחה 2/1 נגדיר כהפעלת חדר הועידה שלא באמצעות הניהול ( למיקרה שיש לכם הרבה נציגים שאין ברצונכם שידעו את סיסמת הניהול ) להלן ההגדרה :

      type=confbridge
      conf_bridge_folder_to_play=8/8 השלוחה בה נמצא החדר ועידה
      

      עד כאן ההסבר לשיחה מהמחשב היכנסו ללינק זה בו תוכלו לדבר אם הלקוח דרך המחשב בהצלחה
      באם עדין לא נרשמתם בחרו בלשונית ההרשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • הועבר מ הסברים מסודרים ממשתמשים ע"י  ש שמחה - זו הסיסמא 
      • הועבר מ ניהול ע"י  ש שמחה - זו הסיסמא 
      • הוזכר על-ידי  מ מתנסה php api 
      • הוזכר על-ידי  ת תפארת יעקבב 
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון