הגדרת ניתוביה
-
@משה-ב אמר בהגדרת ניתוביה:
routing_end_goto=2222
זה לאיפה יעבור אחרי שדיבר עם נציג שיעבור לשלוחה אחרת
-
@yonatan
אז איך אני מגדיר שאם המוקדן התורן אינו עונה (לאחר כך וכך שניות) תועבר השיחה למוקדן אחר? -
@משה-ב נראה לי שלפי הדוגמא הזו. אתה צריך להכניס כמה מספרים ואם אחד לא עונה, זה מחייג לכולם. תתקנו אותי אם אני טועה
routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun routing_time_3=0721234567 routing_time_4=0729876543.*.*.*.*
-
@yonatan
הכנסתי שני מספרים, אולם אינני מעונין שהמערכת תחייג לשניהם בבת אחת, אלא שרק אם הראשון אינו עונה במשך כו"כ שניות תעבור השיחה לשני.
אני מודה לך על התייחסותך -
@משה-ב בדקת וזה מחייג לשניהם בבת אחת?
נראה לי שברירת מחדל זה מחייג לאחד, ואם לא עונה מחייג לשני. -
@yonatan
בדקתי כעת שוב. הכנסתי שני מספרים, המערכת חייגה למספר הראשון, ולאחר 30 שניות החיוג נפסק והתקבלה הודעה "השלוחה אליה ביקשתם להגיע איננה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות. אנא פנו למנהל המערכת".
נראה לי שבכדי שהשיחה תועבר למספר אחר צריך להגדיר משהו בסגנון של "routing_end_time", אבל לא ברור לי איך בדיוק עושים את זה. -
@משה-ב תעלה את ההגדרות כרגע בשלוחה
-
@yonatan
type=routing_time
routing_time_1=0504160000.13:00-23:00.mon-sat
routing_time_2=0504161111.13:00-23:00.mon-sat -
לא יודע
@משה-ב אמר בהגדרת ניתוביה:נראה לי שבכדי שהשיחה תועבר למספר אחר צריך להגדיר משהו בסגנון של "routing_end_time", אבל לא ברור לי איך בדיוק עושים את זה.
לא נראה לי. ציטוט:
המערכת בודקת מספר מספר, כלומר שאם השעות של הראשון תואמות, המערכת תעביר את השיחות אליו, ולא תמשיך לנציגים אחרים, ורק אם הראשון אינו תואם לשעות של עכשיו, המערכת ממשיכה לבא בתור.
באם אין אף נציג שהשעות שלו תואמות, המערכת תשמיע את ההודעה
M1041
"המענה סַגוּר כעת, אנא נסו שוב בשעות הפעילות", ותחזור שלב אחד אחורה. -
@yonatan
שים לב, הציטוט אומר שאם השעות של הראשון תואמות המערכת תעביר אליו את השיחות "ולא תמשיך לנציגים אחרים". מה קורה אם הראשון אינו עונה? אין לזה כל התייחסות! -
@משה-ב זה ברור. אם הנציג לא עונה, עוברים למספר השני
-
@yonatan
דא עקא שאצלי, משום מה, זה לא עובד. -
גם אצלי לא עובד,
ולא עובר לטלפון השני למה?
למי יש פתרון? -
@פעילות אולי תעשי שלוחה שמתקשר לנציג עם טיימר על השלוחה למשל ל2 דקות.
ואחר כך עובר שוב לשלוחה דומה רק עם מספר אחר עם טיימר וכו' כמה מספרים שצריךבשלוחה 1 תשימי
type=routing_time routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/0
ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי
שלוחה 1/0
type=routing_time routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/1
ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי.
שלוחה 1/1type=routing_time routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/2
ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי.
וכן הלאה כמה מספרים שצריך.@משה-ב יכול לעזור גם לך