הפעלת קמפיין לכמה רשימות תפוצה באותו מערכת
-
ההגדרות הם:
type=api api_link=https://www.shuvax.com/RunCampaigns.php api_add_0=password=סיסמת הניהולמספר הקמפיינים להפעלה עם מקף בין קמפיין לקמפיין(חדש שימו לב זה לא הid של הקמפיין אלא מספר הקמפיין):
api_add_1=Campaigns=1-3ברירת מחדל חוזר לתפריט ראשי לשינוי:
api_add_2=go_to_folder=/מספר השלוחהאם המערכת נמצאת בפריווט צריך לשים את ההגדרה:
api_add_3=private=yes -
תודה אין עליך!!
-
@אהרן-שובקס תודה רבה רבה!!!!
אבל אם אני לא רוצה להכניס את ההגדרהapi_add_2=go_to_folder=/מספר השלוחהוהמערכת נמצאת בפרייבט. אני צריך להכניס
api_add_3=private=yesאו
api_add_2=private=yes?
-
@yonatan
ברור שצריך מספרים עוקבים!!! -
@אהרן-שובקס
שימו לב שיניתי במקום קוד הקמפיין שמים את מספר הקמפיין ברשימה -
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות