איך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,
-
מה פירוש?
אפשר או לא -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר באיך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,:
@חדר-1 לא נורה
*לא נורא
-
מה זה לא נורא.?
-
@טראכט-איין-מינוט לא נורא שאי אפשר לעשות את השורה הזאת:
ואיך מגדירים שהקובץ הזה יהיה ראשון בכל שלוחות ההשמעת קבצים במערכת.?
-
למה לא נורא.?
-
@טראכט-איין-מינוט, @גוטליב-סוכן-פלאפונים כתב "לא נורה" אז תיקנתי אותו
-
לא הבנתי,
מה קשר לא נורא.?
אני צריך להבין -
@טראכט-איין-מינוט אני יסביר לך
אתה שאלת מה המספר מערכת של הודעה ראשונה בשלוחה כתבתי לך M0000 ו@חדר-1 אמר לי שהוא כבר כתב לך אז החזרתי לו שלא נורא -
תודה,
ומה לגבי להגדיר שזה יושמע בכל ראשונה בכל שלוחות ההשמעת קבצים במערכת.? -
@טראכט-איין-מינוט אין דבר כזה, אם אתה אתה רוצה שיפתחו את זה תכתוב את זה כאן.
-
@נץ-החמה כן יש דבר כהז!
-
@טראכט-איין-מינוט אתה יכול להגדיר א"ז דרך הקו, אם אנחנו מדברים על אותו הדבר..
-
אני צריך להגדיר שקובץ ראשון ז"א ה''ברוכים הבאים' בשלוחה תישמע ראשונה בכל שלוחות ההשמעות קבצים בכל המערכת - וכל שלוחת השמעת קבצים שתיפתח בעתיד - יהיה לה ההגדרה הזאת - אבל שישמע רק בשלוחת השמעת קבציפ
-
@טראכט-איין-מינוט שה"ברוכים הבאים" יישמע בכל התחלת שלוחת "השמעת קבצים"?
-
אכן כך רצוני
-
@נץ-החמה אמר באיך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,:
@טראכט-איין-מינוט אין דבר כזה, אם אתה אתה רוצה שיפתחו את זה תכתוב את זה כאן.
@טראכט-איין-מינוט, אז מה שנץ החמה אמר (ראה ציטוט), אז זה לא בדיוק נכון.
בקו יש אפשרות מלכתחילה להשמיע את הברוכים הבאים בכל שלוחה.
-
@שניאור-זלמן-0 אני העתקתי את מה ש @חדר-1 כתב:
@חדר-1 אמר באיך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,:
@טראכט-איין-מינוט תוסיף את זה בכל השלוחות...
אין מה לעשות
אין כזה דבר
תוכל לכתוב את זה כאן. -
-
להשמיע את זה בכל שלוחות - השמעת קבצים בלבד.!
יש אפשרות,
ואם כן, איך.? -
@טראכט-איין-מינוט אמרתי שזה יהיה כך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות