מודל מבחן/טרוויה/מבחן אמריקאי - מה ההבדל???
-
אשמח לדעת את היתרונות של כל מודל
-
טריוויה - אפשר לענות מספר פעמים.
מבחן אמריקאי -
- שמיעת הציון הכולל בתום המבחן.
- אפשרות להגדרת ציון שונה לכל תשובה נכונה (גם 0).
- התלמיד לא שומע מיד אם ענה נכון או לא, אלא רק מאמת את ההקשה - את התשובה שהקיש ומקדם לסוף המבחן, התוצאות רק בסיום המבחן
- לאחר שתלמיד סיים את המבחן, כאשר יכנס מחדש, ישמע שכבר סיים את המבחן, ואת הציון שקיבל.
מבחן -
- שמיעת הציון הכולל בתום המבחן.
- אפשרות להגדרת ציון שונה לכל תשובה נכונה (גם 0).
- ניתן להגדיר את הספרות שניתן להקיש לעניית תשובה.
- אין נקודות על כל שאלה (יש קבלת ניקוד אם רוצים על כל המבחן, ו/או לפי הציון).
- התשובות הם בסדר קבוע מראש ואינו משתנה (כך שניתן לחלק דף עם השאלות שהאנשים יוכלו לענות על הדף ואח"כ להכניס את הנתונים במערכת).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות