הפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות
-
@סביר-למדי אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
מקווה שלא ימחקו את הפוסט, אחרי הכל הוא לתועלת הכלל..
1.פותחים חשבון ב https://serweb.iptel.org/user/reg/index.php
אחרי שפתחתם אמור להשלח אליכם אימייל להפעיל את החשבון
נכנסים לקישור שקיבלתם באימייל ולוחצים המשך, והחשבון הופך לפעיל.2.מתקינים תוכנת SIP על המחשב ומכניסים שם את הפרטים הבאים:
host/domain:
iptel.orgusername:
השם משתמש שבחרתם באתר למעלהpassword:
הסיסמה שבחרתם באתר למעלהולוחצים שמור

מה צריך לכתוב ואיפה
עריכה: הצלחתי עובד מצויין רק איך עושים את האפשרות להתקשר למספרים אחרים, לא לחשבון SIP אחר.. -
@להבין-וליצור
זה רק בתשלום
למשל דרך https://www.browsercalls.com/ -
@שמואל אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
@ישארף אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
מה הם אלו השתי לינקים? כאן
די ערשטע ליסטע
וביתר ביאור
מישהו יכול לעזורכל הקישורים שנתת עובדים.
מה הבעיה?אכן כן
אתמול זה לא עבד אצלי
מצטער שהטרחתיך בחינם
תודה רבה -
אנא עזרו לי
מה לכתוב בשם החשבון?
ומה ב'מתחם'? -
בשם החשבון איזה שם שבא לך חשוב לזכור אותו {במידה והמחשב לא שומר ססמאות} במתחם אני בחרתי באסיה ירדן משהו כזה ולא שינה לי כלום אלא א"כ יחדשו לי פה בכ"א אני כך עשיתי ועובד מצויייןןן ב"ה
-
סליחה היתכונתי לשם משתמש Sorry!!
-
אני מתכוון כאן . מה זה אסיה ירדן?
-
שם משתמש יש לי, אני מדבר על שם חשבון ומתחם
-
-
-
תכניס למתחם כך בדיוק עשיתי ועובד מצויין ושוב אני אומר עשיתי לפי מה שכתבו פה בפורום בעבר ואני מתבסס על פיהם
-
@QWERTY גם לשרת כך ךכתוב? או של"צ לכתוב כלום
-
בצילום מסך שעשית ראיתי שלא סימנת וי בקוביות הקטנות תסמן וי בראשון בשלישי וברבעי ולגבי שאלתך גם בשרת כן
-
כן היתכונתי שצריך לכתוב
-
-
זה לוקח לפחות חצי יום עד שזה עובד גם אם הגדרת מצויין מנסיון!
-
במוביל כתוב לך UDP תעשה אוטמט
-
@QWERTY אם אתה אומר - נקווה, תודה!
-
@שלמה-צובל לטובתך עי' כאן ותראה הכל
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בסביר למדי נשמח אם תנדב מידע בעניין שיחות sip למחשב:
אגב יש אפשרות מאוד נוחה לבדוק אם זה עובד,
למי שפתח חשבון ב iptel.orgלחייג ל
musicבמידה והכל תקין אמורים לשמוע מוזיקה..
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות