אפשרות ההסרה בשליחת קמפיין
-
כששולחים קמפיין עם אפשרות להסרה בלחיצה על 9,
והמשתמש לחץ 9
האם זה מסיר אותו
גם מכל רשימ"ת קיימת וגם אם אטען מחדש את המספרים מקובץ?
וכן גם מהקמפיינים העתידיים שאצור?
כלומר, מכל המערכת שלי?או רק מרשימת התפוצה שמשוייכת לקמפיין?
(ואם אטען שוב את הרשימ"ת מקובץ, אצטרך למחוק ידנית את המספרים שהסירו את עצמם?) -
תשובה מימות:
שלום וברכה,
ברגע שלקוח מסיר את עצמו לא משנה מאיזה רשימת תפוצה במערכת ובאיזה מצב, הוא לא יקבל יותר הודעות מהמערכת עד שהוא עצמו לא יכנס לרשימת תפוצה כל שהיא במערכת.
-
@משה-זוך ובתנאי שזה יהיה לא יהיה מוגדר עם האופציה הזו!
אם רוצים שלאחר ההוספה לא יודיע "הוספתם בהצלחה את טלפון מספר .. והשמעת המספר " אלא רק הודעה פשוטה של "הוספתם את הטלפון שלכם לרשימת התפוצה"
(במידת הצורך בשביל ליצור שקט לגמרי ניתן להחליף את הקובץ M1418 להודעה שקטה)
יש לעדכן:[template_add_ok_no_say_number=yes](כתובת קישור)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות