שלוחת סולמית
-
@מתעניין השלוחה שמפנה כדאי שלא תהיה בראשי ?
-
@יעקב-ב כן
וכן השלוחה הסופית כי אין לה לאן לחזור... -
@מתעניין הגדרתי מה שכתבת לי ולא עוזר
להלן ההגדרות של השלוחה שמפנה type=go_to_folder
go_to_folder=/9/9 -
@יעקב-ב תראה אני לא נביא
ויש כאן הרבה משתנים שיכולים לגרום לזה
או שתכתוב לי את כל ההגדרות שבשלוחה הראשית ובשלוחה שאליה מפנה השלוחה הראשית
אני לא יכול לדעת שום דבר
לכן הצעתי מייל. -
@מתעניין אמר בשלוחת סולמית:
@יעקב-ב זה לא באג זה ככה היה תמיד
אם תתרגם את ההגדרה תראה שזה מה שכתוב בה
לבדוק מחוייג וללכת לתיקיה פעם אחת = כן
הפתרון כתבתי פעם הוא להעביר את כולם ע"י מחוייג לשלוחה פנימית
ושם לעשות את ההפניה לפי מחייג
וכך זה יפנה רק פעם אחת.אפשר לעשות את ההפניה לפי מחייג פעמיים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות