תגובה | שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות
-
כאן יש את המודל למי שרוצה לשנות לשתי ספרות
הייתי צריך בשביל המערכת שלי לבנות מודל לשלוש ספרות אז בשביל לחסוך עבודה למי שעוד רוצה לעשות את זה.
להכניס את הקוד הנ"ל לExtensionNumbersAndAssociations.ini000=0 001=1 002=2 003=3 004=4 005=5 006=6 007=7 008=8 009=9 010=10 011=11 012=12 013=13 014=14 015=15 016=16 017=17 018=18 019=19 020=20 021=21 022=22 023=23 024=24 025=25 026=26 027=27 028=28 029=29 030=30 031=31 032=32 033=33 034=34 035=35 036=36 037=37 038=38 039=39 040=40 041=41 042=42 043=43 044=44 045=45 046=46 047=47 048=48 049=49 050=50 051=51 052=52 053=53 054=54 055=55 056=56 057=57 058=58 059=59 060=60 061=61 062=62 063=63 064=64 065=65 066=66 067=67 068=68 069=69 070=70 071=71 072=72 073=73 074=74 075=75 076=76 077=77 078=78 079=79 080=80 081=81 082=82 083=83 084=84 085=85 086=86 087=87 088=88 089=89 090=90 091=91 092=92 093=93 094=94 095=95 096=96 097=97 098=98 099=99צריך גם לשנות בקובץ ext.ini ל
digits=3 text_extensions=yes -
@ישראל10 באיזה קובץ צריך להוסיף את זה?
ExtensionNumbersAndAssociations.ini? אם כן תעדכן.
צריך להוסיף בקובץ ext.ini את השורות האלה?:digits=2 text_extensions=yes -
@ישראל10 מה זה עוזר שלא צריכים בשלוחות לכתוב 0 בהתכלא?
-
פוסט זה נמחק! -
@קול-הקווים אמר בתגובה | שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות:
@ישראל10 מה זה עוזר שלא צריכים בשלוחות לכתוב 0 בהתכלא?
????
-
@ישראל10 תערוך את הפוסט הראשון ותוסיף את זה.
-
@נץ-החמה תוקן
-
@ישראל10 אמר בתגובה | שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות:
צריך גם לשנות בקובץ ext.ini ל
digits=2 text_extensions=yesתיקון צריך לשנות ל
digits=3 text_extensions=yes3 במקום 2
רק טיפ קטן אפשר לעשות את זה באקסל בדקה בדיוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות