• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    העברה לשלוחה בסיום צנתוק -לא עובד

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    צנתוקחפירהתודה רבה
    6 פוסטים 2 כותבים 338 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • J מנותק
      jack
      נערך לאחרונה על ידי jack

      במערכת שברשותי שלוחה מספר 3 מוגדרת כשלוחת תפריט שבה כתוב:

      type=menu
      check_did_and_go_to_folder=yes

      כמובן שלא שכחתי לשים בשלוחה 3 קובץ Did_Go_To

      בתוך שלוחה 3 יש שני שלוחות צנתוק אוטמאטי בסגנון הבא :

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/1
      tzintuk_admin=yes
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_your_id=XXXXXXXX

      המאזין מועבר ישירות מהשלוחה הראשית ע"י העברה לפי רשימה משה ו בסגנון:

      type=template_filter
      template_filter_active_go_to=/9
      template_filter_none_go_to=/3

      כלומר: המאזין עובר לשלוחה 3 ומשם אם התקשר למערכת ממספר XXX יועבר לשלוחה /3/1 ואם ממספר YYY יועבר לשלוחה /3/2

      הבעיות:

      1. המאזין מתקשר ומצנתק אבל בסיום הצנתוק המאזין חוזר לשלוחה 3 ולא מועבר לשלוחה 1 משום מה
        2)המאזין תמיד מועבר לשלוחת צנתוק 1 למרות שנכנס משלוחה 2

      הבעיה הכי קריטית כרגע היא הראשונה :למה בסיום הצנתוק אין העברה לשלוחה מספר 1?

      תודה רבה לכל מי שטרח לקרוא עד הנה 🙂

      ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שאול @jack
        נערך לאחרונה על ידי

        @jack מהו שלוחה 1?
        2. מה מוגדר בתפריט הראשי לאן לעבור?

        J תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • J מנותק
          jack @שאול
          נערך לאחרונה על ידי jack

          @שאול 1.שלוחה 1 היא שלוחת הגבלת מאזינים במערכת.
          היא מוגדרת כך:

          type=go_to_folder_count
          go_to_folder_count=2
          go_to_folder=/2
          go_to_folder_big=/3

          ושלוחה 2 היא שלוחת ועידה

          2.בשלוחה הראשית היא שלוחת העברה לפי רשימות.
          מי שברשימה מועבר לשלוחה 9 ומי שלא- לשלוחה 3

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שאול @jack
            נערך לאחרונה על ידי

            @jack אמר בהעברה לשלוחה בסיום צנתוק -לא עובד:

            כמובן שלא שכחתי לשים בשלוחה 3 קובץ Did_Go_To

            פה הטעות!
            ציטוט:
            "את המיון של 'מי' להפנות ו'לאן' להפנות - עושים ע"י קובץ שנקרא Did_Go_To.ini ששמים בשלוחה הראשית,"

            כלומר גם אם ההגדרה להפנות הוא בשלוחה פנימית עדיין ההגדרה מי להפנות לאן צריך להיות בשלוחה הראשית

            J תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • J מנותק
              jack @שאול
              נערך לאחרונה על ידי

              @שאול שמתי את הקובץ גם בשלוחה הראשית וזה לא עוזר

              J תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • J מנותק
                jack @jack
                נערך לאחרונה על ידי

                @jack מצאתי את הבעיה!

                צריך להקפיד על אותיות גדולות וקטנות.

                ממש לא ידידותי למשתמש

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון