ייצוא ההגדרות בתוכנת FTP כולל גם קבצים או רק הגדרות?
-
כשעושים ייצוא נפתח החלון הזה

אשמח לדעת האם גם הקבצים נשמרים בייצוא או שצריך לשמור את כל התקיות פיזית במחשב
תודה רבה. -
@פישל אמר בייצוא ההגדרות בתוכנת FTP כולל גם קבצים או רק הגדרות?:
כשעושים ייצוא נפתח החלון הזה

אשמח לדעת האם גם הקבצים נשמרים בייצוא או שצריך לשמור את כל התקיות פיזית במחשב
תודה רבה.זה ייצוא של הגדרות התוכנה וסימאות האתרים השמורים ותור ההברות וכו' - לא קשור לקו.
@פישל אמר בייצוא ההגדרות בתוכנת FTP כולל גם קבצים או רק הגדרות?:
או שצריך לשמור את כל התקיות פיזית במחשב
כן צריך לשמור פיזית.
אתה צריך לפתוח בצד אחד תיקייה במחשב, ובצד השני את הקו, ולגרור תיקייה להעתקה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות